شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۹۱۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۲
برنامه تئاتر‌هاي تهران/
در حالي كه نمايش « پري‌خواني عشق و سنگ» به كارگرداني چيستا يثربي شب گذشته به كار خود خاتمه داد، نمايش "نورا" به کارگرداني "عليرضا کوشک جلالي" اجراي خود را از 8 تيرماه در تالار قشقايي مجموعه تئاترشهر آغاز مي‌کند.

به گزارش خبرنگار شهر، اين نمايش آخرين اجراي خود را ويژه هنرمندان همه رشته‌ها به صحنه‌ ‌برد. نمايش «پري‌خواني عشق و سنگ» با كارگرداني چيستا يثربي و بازي سيما تيرانداز با استقبال خوب تماشاگران همراه بود. پس از اين نمايش قرار است نمايش "نورا" به کارگرداني "عليرضا کوشک جلالي" اجراي خود را از 8 تيرماه در تالار قشقايي مجموعه تئاترشهر آغاز ‌کند.

 

 

همچنين «نبرد-مده‌آ هاينر» به كارگرداني قطب‌الدين صادقي تالار ايرانشهر ، «خانه برنارد آلبا» به كارگرداني ميکائيل شهرستاني و «کاليگولا آلبر» به كارگرداني کامو همايون تالار ايرانشهر بر صحنه هستند.

 

هر چند كه نمايش‌هاي «بپا از اتوبوس جا نموني» به كارگرداني هايده حائري، «ماهي‌هاي خاک » به كارگرداني سعيد نجفيان تالار اصلي مولوي و «راز ماهي طلايي آکواريوم» به كارگرداني احمد ايراني خواه قرار بود در تالار اصلي مولوي به صحنه بروند، اما به دليل پلمپ اين تئاتر، فعلا خبري از اجراي اين نمايش‌ها نيست.

 

 

از ديگر برنه‌هاي تئاترهاي تهران مي‌توان به «سياه‌روي سپيدبخت » به كارگرداني( الهام جعفري) سنگلج ، «خداحافظي نکردي با نجمه سورچي» به كارگرداني (حميدرضا آذرنگ) چهارسو ، «حکايت دختري که خاتون مغربي را ديد» به كارداني ( جلال خباز)  خانه نمايش ، «کا» به كارگرداني (رحمت اميني) کارگاه نمايش و «سيب‌هاي پلاسيده » به كارگرداني( فرشاد منظوفي‌نيا) سنگلج اشاره كرد.

 

 

«کهربا » به كارگرداني سيمين اميريان ( سايه( به كارگرداني آدينه سمناني ( تالار هنر ) و «گربه‌اي در قصر ملکه انوش» به كارگرداني عبدالله آتشاني) تالار هنر) از ديگر برنامه‌هاي تئاتر تهران است.

نظر شما