يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۹۱۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۳
به مناسبت ولادت مولود كعبه
كميسيون فرهنگي بنياد بين المللي غدير ظهر ديروز 3 تير جشني را با حضور اعضاي كانون خبرنگاران دفاع مقدس و پايداري به همراه خانواده‌هاي ايشان، در فرهنگسراي خانواده برگزار كرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي كانون خبرنگاران دفاع مقدس و پايداري، در راستاي تجليل از فعالان مطبوعاتي و رسانه‌اي، بزرگداشت 31 خرداد سالروز شهادت شهيد دكتر مصطفي چمران و همچنين بزرگداشت مقام ولايت اين جشن با شكوه برگزار شد.

 

در اين مراسم كه جمعي از ناشنوايان نيز شركت داشتند، به مناسبت ميلاد امام علي‌(ع) برنامه ويژه‌اي اجرا شد و از ايشان به خاطر فعاليت‌هاي غدير و دفاع مقدس تقدير به عمل آمد.

 

همچنين خانم دكتر صدوقي مسئول كميسيون فرهنگي بنياد بين المللي غدير درباره ويژگي‌ها و فضايل اميرالمومنين‌(ع) و فعاليت‌هاي اين بنياد و بسط اين‌گونه فعاليت‌ها در مديريت فرهنگي كشور، به‌ويژه فعالان رسانه‌ها در كانون خبرنگاران و فعاليت‌هاي ولايي علاقمندان به افضل اعياد امت (غديرخم) به سخنراني پرداخت.

 

در ادامه سردار غياثي راد معاون روابط عمومي و تبليغات بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و از اعضاء شوراي مركزي كانون خبرنگاران ضمن ارائه گزارش از فعاليت‌هاي كانون خبرنگاران دفاع مقدس و پايداري، با نگاهي به ولادت حضرت علي(ع) در شعر فارسي، اشعاري از علامه اقبال لاهوري و كسائي مروزي را قرائت و تاكيد كرد: يكي از سياست‌هاي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و كانون خبرنگاران دفاع مقدس و پايداري برپايي اين گونه جشن‌ها در جهت تكريم از مقام ولايت است.

 

در خاتمه از تعدادي از خبرنگاران و ناشنوايان تقدير و تجليل به عمل آمد و دو تن از مداحان و ذاكرين اهل بيت در مدح حضرت علي(ع) به مديحه‌‌سرايي پرداختند.

نظر شما