دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۹۲۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰
با اكران «مرباي شيرين» و اجراي «قصر يك بچه موش»
همزمان با شروع فصل تابستان و در ادامه جشنواره تابستاني 89 و طرح نيمكت دوستي، فيلم و نمايش‌هاي ويژه كودك و نوجوان صبح‌ها و عصرها در سينما تئاتر فرهنگسراي انقلاب به نمايش گذاشته مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي انقلاب، اين برنامه‌ها بخشي از برنامه‌هاي باشگاه نوجوان تهران با عنوان طرح نيمكت دوستي است و شامل اجراي نمايش‌هاي كودك و نوجوان هر روز صبح‌ها ساعت 11 مي‌شود. در حال حاضر نيز نمايش «قصر يك بچه موش» ساخته «مريم كاظمي» و بازيگري «حسين محب‌اهري» ميزبان علاقه‌مندان است.

 

اكران نمايش‌هاي فيلم كودك و نوجوان نيز با اكران فيلم‌هايي نظير «مرباي شيرين» ساخته «مرضيه برومند» به نويسندگي «فرهاد توحيدي» و فيلم سينمايي «من و نگين دات كام» ساخته «حسين قناعت» به نويسندگي وي در ساعات صبح 10 تا 12 و عصرها 18 تا 20 خواهد بود.

 

با توجه به اهداف آموزشي و سرگرمي جشنواره تابستاني 89 و طرح نيمكت دوستي اين نمايش‌ها و فيلم‌ها با موضوعاتي همچون رزق و روزي، قناعت، خانواده، رعايت حق و حقوق همسايه‌ها انتخاب و اجرا مي‌شود.

 

علاقمندان براي حضور در اين برنامه‌ها مي‌توانند به فرهنگسراي انقلاب واقع در بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع خيابان كميل شرقي، فرهنگسراي انقلاب مراجعه كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 9-55419057 تماس بگيرند.


نظر شما