شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۹۲۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۹
با اعزام کاروان‌هاي راهيان نور منطقه 17
با اعزام کاروانهاي راهيان نور شميم ايثار و شهادت دوباره در شهر پيچيده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 17 ، اين جملات حجت الاسلام و المسلمين مقدم ، پدر سه شهيد و از روحانيون سرشناس جنوب غرب تهران است که در مراسم اعزام دومين گروه راهيان نور ولايت شهرداري تهران به مناطق عملياتي غرب بيان شده است .


صبح امروز طي مراسمي معنوي که درمحل ستاد راهيان نور ولايت شهرداري منطقه 17 برگزار شد ، 120 نفر از خانواده هاي معظم شهدا ، بسيجيان ، اعضاي شوراياري و پرسنل شهرداري با 3 دستگاه اتوبوس به مناطق عملياتي غرب کشوراعزام شدند .


دراين مراسم معنوي خسروي قائم مقام بسيج شهرداري تهران ، حجج اسلام مطلبي و مقدم از روحانيون سرشناس جنوب غرب تهران به همراه مهندس بابايي شهردار منطقه و ديگر مديران شهرداري راهيان سرزمينهاي نور را مشايعت کردند .


بر اساس اين گزارش راهيان نور ولايت در مسير اين سفر معنوي پس از گذر از شهرهاي همدان ، ايلام به منطقه عمومي مهران اعزام شده و پس از حضور در يادمان عمليات آزاد سازي مهران در منطقه قلاويزان به مقام شهداي عمليات کربلاي 1 اداي احترام خواهند کرد .


همچنين راهيان نور ولايت در ادامه از قرارگاه تاکتيکي لشگر 17 علي ابن ابوطالب (ع) بازديد خواهند کرد .


قصر شيرين و منطقه بازي دراز از ديگر مناطقي خواهد بود که راهيان نور ولايت به آن اعزام مي شوند .


اين گزارش مي افزايد ، مسافران سرزمينهاي نور در روز سوم به منطقه گردنه پاتاق خواهند رفت و پس از آن نيز از يادمان عمليات مرصاد و تنگه معروف مرصاد بازديد مي کنند .


بر اين اساس موزه جنگ کرمانشاه و همچنين مجموعه باستاني طاق بستان نيز در برنامه بازديد هاي راهيان نور ولايت گنجانده شده است .


اعضاي اين کاروان 120 نفره از اهالي محلات مقدم ، باغ خزانه ، گلچين و بسيجيان حسينيه يوم الغدير منطقه 17 بودند که به همراه تعدادي از اعضاي پايگاه بسيج شهيد رجايي منطقه به مناطق عملياتي غرب اعزام شدند


نظر شما