چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۴
کد خبر: ۱۹۲۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۱
کارگاه آموزش مباني نمايش ايمايي (پانتوميم) با حضور بهرام ريحاني در فرهنگسراي خاوران برگزار مي‌شود.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي خاوران، کارگاه آموزش مباني نمايش ايمايي (پانتوميم) همزمان با شروع فصل تابستان به منظور فراهم آوردن زمينه‌اي براي نمايش خلاقيت هنرمندان در اين رشته از هنر نمايش، ايجاد علاقه‌مندي و تشويق جوانان مستعد به کسب مهارت‌هاي لازم براي توليد آثار نمايشي در رشته پانتوميم و معرفي و شناساندن بيشتر هنر پانتوميم به علاقه مندان و حمايت از هنرمندان پانتوميم در پلاتوي استاد انتظامي فرهنگسراي خاوران برگزار مي‌شود.


از سر فصل هاي مهم در اين کارگاه شناخت قابليت‌هاي بدن براي ايجاد و انتقال مفاهيم، تکنيک‌هاي پانتوميم و کار بر اصول تصور، تجسم و حرکت در فضا، گزارشي از تاريخچه پانتوميم، در ايران نحوه اجرا و نقاط ضعف و قوت اين هنر نمايشي از ديگر مباحثي است که دراين جلسه بررسي مي‌شود.


همچنين اين فرهنگسرا کارگاه تخصصي داستان‌نويسي را هر هفته چهارشنبه‌ها برگزار مي‌كند.


اين كارگاه‌ها به منظور ارتقا فن داستان‌نويسي و پركردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همچنين آشنايي آنها با ادبيات داستاني هر هفته چهارشنبه‌ها از ساعت 19-16 در سالن اجتماعات کانون‌ها برگزار مي‌شود.


از سر فصل‌هاي مهم در اين کارگاه ‌کارکرد داستان، روش‌‌هاي نوشتن داستان، نحوه انتخاب موضوع، مضمون و معنا در داستان، نحوه آغاز داستان و ديگر مباني نظري و عملي داستان‌نويسي است.


کارگاه آموزشي داستان نويسي در دو سطح مقدماتي و پيشرفته و با حضور مصطفي مرداني ، منتقد و داستان نويس برگزار و علاقه مندان پس از طي مراحل مقدماتي، وارد فاز پيشرفته شده با مکاتب و سبک‌هاي متنوع داستان‌نويسي آشنا مي‌شوند.


علاقه‌مندان براي ثبت‌نام و شرکت در اين کلاس‌ها مي‌توانند از ساعت 19-16 به نشاني: ميدان خراسان ،خيابان خاوران، فرهنگسراي خاوران مراجعه كنند و براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 33015423 تماس بگيرند.

نظر شما