دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۱
کد خبر: ۱۹۳۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۲
همزمان با آغاز فصل تابستان صورت گرفت
همزمان با آغاز فصل تابستان دانش‌آموزان، دانشجويان و علاقه‌مندان مي‌توانند نحوه تاكسيدرمي كردن حيوانات را در موزه حيات وحش آموزش ببينند.

مجيد نواييان مدير موزه حيات وحش هفت چنار در گفت و گو با خبرنگار «شهر» ضمن بيان اين مطلب گفت: در اين موزه كارگاه‌هاي آموزشي تاكسيدرمي كردن پستانداران،‌ آنپايه كردن پرندگان؛مونته كردن ماهي‌ها و خزندگان برگزار شده و علاقه‌مندان مي‌توانند ضمن بازديد از موزه در اين كارگاه‌ها به صورت رايگان شركت كنند.

 

وي افزود: همچنين موزه هفت چنار در ايام تابستان تخفيف‌هاي 50 درصدي را براي دانش‌آموزان، دانشجويان و گروه‌ها و نهادهايي كه با هماهنگي قبلي قصد بازديد دارند را در نظر گرفته است.

 

نواييان به موزه خورشيدي اين موزه اشاره كرد و گفت: اين بخش بتازگي به موزه هفت چنار اضافه شده است و در آن علاقه‌مندان مي‌توانند با تمام سيستم‌هاي مربوط به زندگي همچون روشنايي،‌گرما، سرما،‌دستگاه آب شيرين كن كه با نور خورشيد انجام مي‌شود،‌آشنا شوند.

 

مدير موزه حيات وحش هفت چنار همچنين آكواريوم موزه را يكي از منحصربه فردترين آكواريوم‌هاي ايران عنوان كرد كه در آن انواع گونه‌‌هاي ماهي از سراسر دنيا وجود دارد كه خود تبديل به جاذبه‌اي گردشگري براي بازديدكنندگان شده است و بسياري تنها براي تماشاي اين آكواريوم به موزه مي‌آيند.

 

مديريت موزه همچنين با توجه به ايام برگزاري كنكور كتابخانه موزه را به صورت شبانه‌روزي راه‌اندازي كرده  و دانش‌آموزان مي‌توانند در طول ايام روز در آنجا حضور پيدا كنند.

 

موزه هفت چنار در خيابان قزوين خيابان،شهيد عرب ميدان بريانک خ شهيد دعوتي واقع شده و علاقه‌مندان همه روزه به جز شنبه‌ها و ايام سوگواري از ساعت هشت صبح تا 22 مي‌توانند از آن بازديد كنند.

 

 

نظر شما