شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۹۳۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۰
«سيدضياءالدين شفيعي» گفت:تلاش مي‌كنم دو كار در مورد بيدل دهلوي با عناوين «رستاخيز كلمات» و مجموعه 300 غزل برگزيده از اين شاعر را تا پايان امسال به اتمام برسانم.

اين شاعر در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: «رستاخيز كلمات» مجموعه نثر از بيدل دهلوي است كه حدود هفت سال به طول كشيده است و اميدوارم امسال به بازار عرضه شود.


وي افزود: كار ديگر مجموعه شعر گزيده قريب به 300 غزل از اين شاعر است كه به عنوان ويدئو كتاب (كتاب صوتي و مكتوب) وارد بازار مي‌شود. اين غزل‌ها انتخاب و برگزيده شده و به شكل مكتوب و صوتي بازخواني و روانخواني شده است كه اميدوارم تا پايان سال به دست علاقه‌مندان برسد.


شفيعي با بيان اينكه با پايان نگارش مجموعه‌ شعر «حالا نوبت خداست»، سه‌گانه‌‌اش تكميل شده است، اظهار داشت: اين مجموعه نيز كه شامل 30 شعر آزاد با موضوع خداست تا دو ماه آينده وارد بازار مي‌شود.

  

به گفته وي، «حالا نوبت خداست» در ادامه‌ مجموعه‌هاي «من مرگ را او خطاب مي‌كنم» و «شايد عاشق شده باشم» منتشر مي‌شود و به زبان انگليسي نيز ترجمه شده است.

  

مجموعه‌ «من مرگ را او خطاب مي‌كنم» با موضوع مرگ و مجموعه‌ «شايد عاشق شده باشم» با موضوع عشق، از سوي انتشارات هنر رسانه‌ ارديبهشت وارد بازار كتاب شده‌اند.


 «خواب گل سرخ»، «ارديبهشت‌هاي فراوان گذشته‌اند»، «سكوت آزاد است» و‌ «شب يك رويا» از آثار منتشر شده اين شاعر است.

نظر شما