شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۹۴۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۰
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي از دستگيري بيش از 52 هزار نفر قاچاقچي مواد مخدر طي سه ماه اول سال جاري توسط پليس خبر داد.

سردار حميدرضا حسين آبادي در گفت‌وگو با خبرنگار شهر  با اشاره به سالروز جهاني مبارزه با مواد مخدر افزود:طرح جمع آوري خرده فروشان مواد مخدر در حال اجراست.

 

وي با تأكيد بر اينكه اين طرح در سراسر كشور اجرا مي شود،از مردم خواست محل و مكان توريع كنندگان و فروشندگان مواد مخدر را با شماره تلفن 110 و 197 به پليس اطلاع دهند.

 

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر همچنين از متلاشي شدن يك هزار و 383 باند توزيع كننده مواد مخدر طي سه ماهه امسال در سراسر كشور خبر داد و گفت:طي اين مدت 52 هزار و 324 نفر قاچاقچي و فروشنده مواد مخدر دستگير و تحويل مراجع قضايي شده اند.

 

سردار حسين آبادي به كشف 12هزار و 407 كيلو مواد مخدر توسط سگ هاي مواد ياب طي سه ماهه امسال اشاره كرد و گفت:اين كشفيات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 36 درصد افزايش داشته است.

 

وي در ادامه از كشف 108 تن انواع مواد مخدر طي سه ماهه امسال خبر داد و گفت: در اين مدت 81 هزار و 674 كيلو ترياك‏،يك هزار و 304 كيلو مرفين،هفت هزار و 385 كيلو هروئين،15 هزار و 623 كيلو حشيش و دو هزار و 356 كيلو ساير مواد در اين مدت از قاچاقچيان كشف و ضبط شد. 

نظر شما