سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۵
کد خبر: ۱۹۴۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۹
دبير اجرايي جشنواره نمايشنامه‌خواني مولوي از وقفه در برگزاري پنجمين جشنواره نمايشنامه‌خواني مولوي خبر داد.

به گزارش شهر، مهدي گليج در گفت و گو با روابط عمومي پنجمين جشنواره نمايشنامه خواني مولوي گفت: پنجمين جشنواره نمايشنامه‌خواني مولوي كه تا كنون 13 جلسه آن در سالن اصلي تئاتر مولوي برگزار شده ، ناگزير با وقفه مواجه مي شود و زمان و چگونگي ادامه آن در آينده اي نزديك به اطلاع دانشجويان ، اساتيد و علاقه مندان نمايشنامه خواني مولوي خواهد رسيد.

وي با اشاره به فراز و نشيب هايي كه اين جشنواره طي 5 دوره برگزاري با آن مواجه بوده گفت: خوشبختانه جشنواره نمايشنامه خواني مولوي به عنوان يكي از تخصصي ترين جشنواره هاي اين حوزه كه معرفي نمايشنامه نويسان و مترجمان جوان كشور يكي از اهداف آن به شمار مي رود با استقبال گسترده اي در بين علاقه مندان هنر نمايش روبرو شده است.

به گفته گليج در دوره پنجم 25 عنوان از بهترين آثار دانشجويان تئاتر و نويسندگان جوان كشور به علاوه متون ترجمه شده آنان انتخاب شدند تا در 3 فصل خوانده شوند. تاكنون 13 نمايشنامه خوانده شده و مابقي آثار طبق جدول زمانبندي تا پايان نيمه اول سال خوانده خواهند شد.

وي افزود: اين جشنواره به عنوان حركتي علمي و پژوهشي با حضور تعدادي از هيات علمي دانشگاه شكل گرفته و ضمن توجه به ارتقاء نمايشنامه نويسي كشور ، فرصتي براي ارائه آثار دانشجويان و مواجهه با تماشاگران حرفه اي تئاتر به شمار مي رود.

گليج با ابراز تاسف از اين وقفه پيشبيني نشده ، از تمامي خبرنگاران و هنرمنداني كه دلسوزانه پيگير ادامه جشنواره نمايشنامه خواني مولوي هستند سپاسگذاري كرد.

نظر شما