يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۹۴۲۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۰
فراخوان شرکت در سي و چهارمين دوره‌ي جشنواره‌ي سائوپائولو اعلام شد.

به گزارش شهر،اين جشنواره که از سال 1977 هر ساله در شهر سائوپائولو در کشور برزيل برگزار مي‌شود در دو بخش به نمايش آثار سينمايي از سراسر دنيا مي‌پردازد. بخش مسابقه‌ي فيلم‌سازان تازه‌کار که اختصاص به نمايش فيلم‌هاي اول و دوم دارد و فيلم‌هاي متقاضي حضور در اين بخش بايستي در سال 2010 به اتمام رسيده باشند.

فيلم‌هاي اين بخش بيش از 61 دقيقه باشند و پيش از اين در کشور برزيل به نمايش درنيامده باشند.همچنين همراه با نسخه‌اي از فيلم، بايد سه عکس از فيلم با وضوح بالا و خلاصه داستان و فهرست عوامل ارسال شود. متن ديالوگ‌هاي فيلم به زبان اصلي و انگليسي نيز بايد ضميمه‌ي فرم شرکت باشد.

علاقمندان به شرکت در سي و چهارمين دوره‌ي جشنواره‌ي بين‌المللي فيلم سائوپائولو تا اول آگوست2010(10مردادماه 1389) فرصت دارند تا در اين رويداد سينمايي ثبت‌نام کنند.

علاوه بر اين بخش، جشنواره‌ سائوپائولو در بخش چشم‌انداز بين‌الملل، به نمايش فيلم‌هاي اثرگذار و باارزش دو سال گذشته‌ي سينماي جهان، فارغ از موضوع و محل ساخت آنها، مي‌پردازد. در اين بخش فيلم‌هاي داستاني، مستند و انيميشن در دو قسمت سينماي بين‌الملل و برزيل به نمايش درمي‌آيند و در انتها، جايزه‌اي به انتخاب تماشاگران به فيلم برتر اعطا خواهد شد.

جشنواره‌ بين‌المللي سائوپائولو از 22اکتبر تا 4 نوامبر 2010 (30 مهر تا 13 آبان‌ماه 1389) در اين شهر برگزار مي‌شود. متقاضيان حضور در اين جشنواره مي‌توانند جهت مشاهده‌ي متن کامل فراخوان و دريافت فرم شرکت به سايت رسمي آن به آدرس http://www.mostra.org مراجعه کنند.

نظر شما