يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۹۴۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۶
كارگاه تخصصي «خلاقيت در موسيقي ايراني» در فرهنگستان هنر، با حضور داريوش طلايي برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگستان هنر، در ادامه برگزاري سلسله كارگاه‌هاي تخصصي توسط فرهنگستان هنر، كارگاه تخصصي «خلاقيت در موسيقي ايراني» با حضور داريوش طلايي برگزار مي‌شود.

 

در اين كارگاه رديف دستگاه‌هاي موسيقي ايراني و قابليت‌هاي ساختاري موسيقي ايراني بررسي مي‌شوند. شركت در اين كارگاه رايگان است و در پايان دوره براي شركت‌كنندگان گواهي شركت صادر خواهد شد.

 

داريوش طلايي، نوازنده تار و سه‌تار، رديف‌دان و مدرس دانشگاه، 26 بهمن 1331 در شهرستان دماوند متولد شد. وي از يازده سالگي به هنرستان موسيقي رفت و از محضر استاداني چون علي اکبر شهنازي، سعيد هرمزي، يوسف فروتن، نور علي برومند و عبدالله دوامي بهره‌مند شد. وي دكتراي خود را از دانشگاه نانتز فرانسه گرفت. از وي تا كنون آثاري چون رديف ميرزا عبدالله، تک‌نوازي سه‌تار ، سايه روشن، چهارگاه و شب وصل منتشر شده است.

 

كارگاه تخصصي «خلاقيت در موسيقي ايراني» از 14 تير ماه آغاز شده و روزهاي دوشنبه، ساعت 18، طي هشت جلسه در ساختمان مركزي فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد.

 

علاقه‌مندان جهت شركت در اين كارگاه و كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با مركز هنر پژوهي نقش جهان وابسته به فرهنگستان هنر به نشاني‌خيابان وليعصر، ضلع جنوب غربي پارك ساعي، شماره 2169 مراجعه كنند و يا با شماره 14-88553913 تماس بگيرند.

 

نظر شما