سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۹۵۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۱
معاون امور مناطق شهرداري تهران با تاکيد بر احداث زمين هاي چمن مصنوعي به تعداد محلات هر منطقه اظهار داشت : افزايش تعداد سراهاي محله و خانه هاي سلامت براي رفاه حال شهروندان تهراني ضروري است .

به گزارش شهر، دکتر عيسي شريفي که روز گذشته به منظوز بازديد از روند اجراي طرح‌هاي شهرداري منطقه 6 در اين منطقه حاضر شده بود اظهار کرد: احداث رمپ و لوپ همت - کردستان و کردستان - همت باهدف ايجاد تسهيلات عبور ومرور بايد از روند سريع و روبه رشدي برخوردار باشد و تا پايان سال به نتيجه کامل برسد و طرح ساماندهي و بهينه سازي ميادين مهم و اصلي شهر همچون انقلاب ، آرژانتين وهفت تير با توجه به تردد زياد شهروندان هموراه دردستور کار قرار گيرد و رفع تزاحم عبور و مرورسواره رو و عابر پياده درمحدوده ميدان هفت تير به طور کامل با ارائه طرحي پيگيري و اجرايي شود .


وي مبحث سرپوشيده ساختن انهار و پياده‌روسازي و بازسازي بلوار کشاورز را مورد تاکيد قرارداد و با ابلاغ دستور شهردار تهران درضرورت اجراي فعاليت‌هاي اجتماعي درجهت اشاعه فرهنگ غني عاشورايي و ايثارگري درجامعه، افزود : ستون برنامه‌هاي اجتماعي و فرهنگي درشهرداري قرآن کريم و نهج البلاغه است .


شريفي خاطرنشان ساخت : دلجويي ازخانواده محترم شهداء وايثارگران واطلاع از وضعيت و شرايط خانواده هاي نيازمند ويا داراي معلوليت يکي از وظايف خدمتگزاران شهرداري درجهت احترام وارائه خدمات مضاعف به اين شهروندان است .


معاون شهردار تهران در اين بازديد از پارک باغچه بان ، مجموعه‌هاي ورزشي درحال احداث جهان آرا ، والفجر ، دانشکده تربيت بدني ، ساختمان‌هاي در دست ساخت نواحي 3 و 4 و طرح هاي رمپ ولوپ هاي رسالت به مدرس و همت به کردستان ، ديوار حائل بزرگراه حکيم و... ديدن کرد و دستورات و پيشنهادات لازم براي پيشبرد هرچه سريعتر کارها را ابلاغ کرد.


مهندس مصطفي سليمي نيز در جلسه مرتبط با اين بازديد به برخي فعاليتهاي قابل توجه منطقه از جمله اجراي کامل سيستم آبياري مکانيزه ، اجراي پارکينگ سازي در سطح وسيع ، برپايي نهضت کاشت نهال ودرختچه به افزايش درآمد منطقه و کسب برتري در حوزه اموراداري ، برگزاري اولين المپياد بزرگ ورزشي درمنطقه ومعرفي افراد برگزيده به فدارسيون هاي ورزشي ، رونمايي از اولين منشور زيست محيطي کشور باهمکاري اداره آموزشي و پرورش ، کاهش قابل توجه زمان صدور پروانه و... اشاره کرد .


نظر شما