دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۹۷۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۲
رئيس مركز آموزش نيروي انساني، آمار و فناوري وزارت آموزش و پرورش اعلام كرد:
رئيس مركز آموزش نيروي انساني، آمار و فناوري گفت در رويكرد جديد وزارت آموزش و پرورش با شناسايي نيازهاي آموزشي معلمان دوره‌هاي آموزشي براي آنان برگزار مي‌شود.

به گزارش " شهر " اسدالله اسدي گرمارودي در اولين گردهمايي معاونان پژوهش، برنامه‌ريزي و نيروي انساني ادارات كل آموزش و پرورش استان‌هاي كشور اعلام كرد: پژوهش در نظام تعليم و تربيت كشور از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است.

وي وظايف اين مركز را ساماندهي برنامه‌هاي بزرگداشت مقام معلم براساس منويات مقام معظم رهبري، سياست‌‌گذاري در آموزش و پرورش، آمار و برنامه‌ريزي، فناوري، آموزش‌هاي كوتاه مدت و آموزش‌ عالي عنوان كرد و گفت: در آموزش‌هاي كوتاه مدت كه از جدي‌ترين امور آموزش و پرورش است به دنبال عدالت آموزشي بوده و با طراحي مركز جامع آموزش مجازي در پي آن هستيم نيازهاي واقعي فرهنگيان در امر آموزش را مرتفع سازيم.

رئيس مركز آموزش نيروي انساني، آمار و فناوري گفت: در پي اجراي منويات مقام معظم رهبري درخصوص احياء مراكز تربيت معلم به دنبال ارتقاء علمي و تخصصي معلمان هستيم.

وي از ثبت‌نام الكترونيكي دانش‌آموزان به عنوان يك اقدام مهم ياد كرد كه هم اكنون در حال پيگيري و اجراست.

اسدي گرمارودي تاكيد وزير آموزش و پرورش مبني بر انجام امور براساس آمار و اطلاعات دقيق را بخش عمده‌اي از وظايف مركز آموزش نيروي انساني، آمار و فناوري ناميد و اظهار داشت: بزودي شاهد بانك اطلاعات به روز و كارآمدي در بخش نيروي انساني، دانش‌آموزان و فضاي آموزشي خواهيم بود.

 

نظر شما