دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۹۷۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۷
ورك‌شاپ تخصصي عكاسي با بررسي مفاهيم و جايگاه عكاسي در صنعت با حضور اساتيد عكاسي خانه عكاسان ايران در حوزه هنري آذربايجان شرقي برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي حوزه هنري آذربايجان شرقي،  در اين ورك‌شاپ تخصصي «فرهود حقي» از اساتيد صاحب‌نام در زمينه عكاسي صنعتي و تبليغاتي از عكس به عنوان يك عنصر مهم و اساسي در معرفي صنايع ياد كرد و گفت: با عكاسي صحيح از صنايع رو به رشد كشورمان مي‌توان سهم به سزايي در معرفي آن به ساير كشورها داشت.

 

وي با اشاره به تفاوت‌هاي مهم عكاسي صنعتي و عكاسي تبليغاتي اظهار داشت: ميدان عمل عكاسي صنعتي بسيار وسيع و تاثيرگذار است.

 

حقي، همچنين در اين ورك‌شاپ كه با حضور اعضاي اتاق فكر عكاسي حوزه هنري آذربايجان شرقي برگزار شد، با نمايش برخي عكس‌هاي مطرح خود در زمينه سدهاي مهم كشور، شركت‌هاي نفتي و صنايع آب و برق به تشريح ويژگي‌هاي اين عكس‌ها پرداخت.

 

دو تن از اساتيد خانه عكاسان ايران در سه روز اقامت خود در تبريز عكس‌هايي از پتروشيمي تبريز همچنين زيبايي‌هاي شهر تبريز ثبت كرده‌اند.

 

به دنبال برگزاري اين ورك‌شاپ، مقرر شده است متعاقبا از اين آثار براي چاپ كتاب عكس و برگزاري نمايشگاه‌هاي عمومي استفاده شود.

 

در اين ورك‌شاپ تخصصي اساتيدي چون محمدمهدي رحيميان مدير نمايشگاه‌هاي خانه عكاسان، مهدي فلاخويي نژاد مدير جشنواره‌ها و مسابقات خانه عكاسان، داريوش كياني، محمد خادميان مدير آموزش خانه عكاسان، سميه كياني مسئول امور استان‌هاي خانه عكاسان و مهناز شفيعي مدير اجرايي خانه عكاسان حضور داشتند.

نظر شما