دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۱
کد خبر: ۱۹۷۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۹
با حضور طريقت، اسماعيلي، صديقي و خرازي‌ها/
فيلم سينمايي «خاطره» ساخته «نادر طريقت» در فرهنگسراي انقلاب نقد و بررسي مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي انقلاب، اين نشست كارگاهي بيست و نهمين گردهمايي علاقه‌مندان هنر سينما و اعضاي كانون فيلم اميد فرهنگسرا با موضوع نمايش و تحليل فيلم «خاطره» ساخته نادر طريقت سه‌شنبه 15 تير ماه جاري برگزار مي‌شود و طي آن مهم‌ترين و كاربردي‌ترين مباحث فيلم فوق، مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد و سپس، با طرح موضوعات تخصصي‌تر در حوزه سينما ادامه مي‌يابد.

فيلم سينمايي «خاطره» درباره كودك آزاري و اثرات مخرب آن بر جامعه و كودكان است.


مهناز افشار، پژمان بازغي، حبيب اسماعيلي، لادن طباطبايي، شبنم قلي‌خاني، سعيد تهراني، شمسي فضل‌الهي، داريوش اسدزاده، مليكا ناظري، حامد زياران و عليرضا شجاعي و با حضور پوريا پورسرخ بازيگران اين فيلم هستند.


مهمانان اين هفته فرهنگسراي انقلاب در اين برنامه عبارتند از «نادر طريقت» (كارگردان)، «حبيب اسماعيلي» (تهيه كننده)، «بهزاد صديقي» (مجري و منتقد) و «شهرام خرازي‌ها» (منتقد)


علاقه‌مندان به عضويت در كانون فيلم اميد و حضور در گردهمايي مي‌توانند هر روز تا سه‌شنبه 15 تير جاري از ساعت 8 تا 16 به نشاني بزرگراه نواب صفوي تقاطع خيابان كميل شرقي فرهنگسراي انقلاب واحد فرهنگي و يا براي حضور در برنامه و تهيه بليت در مورخ سه‌شنبه 8 تير ماه از ساعت 17 تا 20 به تالار فجر فرهنگسرا مراجعه كنند.


همچنين نشست تخصصي و كارگاه نقد و بررسي نمايش "روال عادي" نوشته ژان کلو کارير و كارگرداني دکتر محمدرضا خاکي با حضور شماري از هنرمندان و كارشناسان هنري نمايش در فرهنگسراي انقلاب برگزار مي‌شود.


اين نشست كارگاهي بيست چهارمين گردهمايي اعضا كانون نمايش رنگين‌كمان فرهنگ‌سرا و علاقه‌مندان هنر نمايش با موضوع نقد و بررسي نمايش "روال عادي" ، شنبه 12 تير ماه ساعت 18 برگزار مي‌شود و با طرح موضوعات تخصصي در حوزه نمايش و تئاتر ادامه مي‌يابد.


علاوه بركارگردان اين نمايش، دکتر مسعود دلخواه( بازيگر) و شهرام کرمي(نمايشنامه نويس و کارگردان تئاتر) و بهزاد صديقي (نمايشنامه نويس و منتقد) و ديگر عوامل هنري در اين نشست حضور مي‌يابند.



نظر شما