يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۹۹۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۸
در طول پنج سال گذشته 147 هزار جلد كتاب آموزشي توسط مهد قرآن استان آذربايجانشرقي منتشر شده است.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومي مهد قرآن آذربايجان شرقي، مدير موسسه مهد قرآن استان آذربايجان شرقي گفت: اين كتاب‌ها با عنوان آموزش مقدماتي، ْآموزش روخواني قرآن كريم (جلدهاي 1 و 2) و آموزش تجويد قرآن كريم (جلدهاي 1 و 2) است و در كلاس‌هاي آموزش عمومي قرآن كريم استفاده مي‌شود و تاكنون نوبت چاپ اين كتاب‌ها چهار تا هشت نوبت بوده است.

رحيم وظيفه شعاع افزود: گروه تحقيق و پژوهش مهد قرآن بعد از ماه‌ها مطالعه و بررسي، كار تدوين را انجام داده و كاربردي‌ترين و مهم‌ترين قواعد گنجانده را در كتاب‌ها تا براي تمام مقاطع سني و تحصيلي امكان فراگيري فراهم شود.

وي افزود: آموزش كوتاه قواعد، مثال‌هايي جامع از قرآن و سي‌دي صوتي كه توسط دو نفر از قاريان نمونه استاني تهيه شده از ويژه گي‌ها بارز كتاب‌هاي مهد قرآن است.

همچنين وظيفه شعاع از تاليف و انتشار دو عنوان كتاب دوست من مداد (كودكستان) و دوست من مداد (نونهالان) در مهد قرآن خبر داد كه چاپ اول آنها با شمارگان 2 هزار جلد انجام شد و هدف از تاليف و انتشار آنها افزايش توانايي نوشتاري كودكان پيش دبستاني به ويژه نونهالان عضو مهد قرآن است.

موسسه مهد قرآن استان آذربايجان شرقي از سال 1382 با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به عنوان يكي از ناشران كشوري فعاليت مي‌كند و در سال 1389 انتشار پنج عنوان كتاب ديگر را در دستور كار خود دارد.

نظر شما