دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۹۹۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۳
رييس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران گفت: منشور همكاري اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران با وزارت بهداشت براساس توافقات تا 2 ماه ديگر تنظيم، نهايي و امضاء مي‌شود.

به گزارش "شهر"، دكتر نهاونديان در نشست مشترك مسوولان اين اتاق با وزير و شوراي معاونان وزارت بهداشت با اعلام اين خبر گفت: اهتمام وزير بهداشت براي شركت در اين نشست مشترك به همراه تمامي اعضاي شوراي معاونان اين وزارتخانه كه براي اولين بار در سلسله نشست‌هاي اين اتاق با عنوان «صبحانه كاري» صورت گرفت، نتايج اين توافقات را به نفع بخش خصوصي و حوزه نظام سلامت رقم خواهد زد.

 

وي افزود: از وزارت بهداشت براي كامل‌تر و بهتر شدن اين تفاهم‌نامه انتظار داريم بطور شفاف موضع خود را درباره سرمايه‌گذاري‌هاي داخلي و خارجي در حوزه نظام سلامت كشور براي كامل‌تر شدن تفاهم‌نامه في‌مابين اعلام كند.

 

نهاونديان، ايجاد شهرك‌هاي دانش و سلامت، توسعه توريسم درماني و راه‌اندازي ستادي در اين خصوص در سطح مديران تصميم‌گير در حوزه نظام سلامت را بخش ديگري از مصوبات ضمني اين نشست مشترك اعلام كرد و گفت: اميدواريم نتيجه اين نشست‌ها منجر به همكاري و توافقات بيشتر و نزديك‌تر سياستگذاران عرصه سلامت كشور با فعالان اقتصادي كشور كه تاكنون مغفول واقع شده بود، شود.


نظر شما