شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۰۲۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۶
در آستانه‌ فرارسيدن ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن «جشنواره‌‌ي ادبي آيات آسماني» با محوريت آيات قرآن کريم از سوي فرهنگسراي شفق برگزار مي‌‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگ‌سراي شفق، در اين جشنواره داستان نويسان کشورمان مي‌توانند داستان‌هاي کوتاه خود را که با الهام از آيات قرآن کريم نوشته‌اند به دبيرخانه جشنواره ارسال و در اين مسابقه شرکت کنند.

  

براي آشنايي شرکت کنندگان با اين جشنواره جلسه‌اي با محوريت روش‌هاي يافتن فکر اوليه با استناد به آيات قرآن کريم، در تاريخ 21 تير ماه ساعت 16 تا 18 با حضور «محمد بيستوني» رئيس هيات مديره‌ موسسه‌ قرآني تفسير جوان و دبير علمي جشنواره، در محل دبيرخانه واقع در فرهنگسراي شفق برگزار مي‌شود.


پس از برگزاري اين نشست شرکت‌کنندگان تا پنج‌شنبه 4 شهريور مهلت دارند تا آثار خود را به دبيرخانه جشنواره ارسال کنند. مراسم اختتاميه اين جشنواره 31 شهريور در فرهنگسراي شفق برگزار مي‌شود و در آن به سه نفر از برندگان، لوح تقدير و جوايز ارزنده‌اي اهدا مي‌شود.


همچنين به 30 نويسنده‌ برتر اين جشنواره لوح اهدا و آثارشان در کتابي با عنوان «مجموعه داستان‌هاي آيات آسماني » منتشر خواهد شد.


علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بيشتر در خصوص جشنواره ادبي آيات آسماني مي‌توانند به دبيرخانه اين جشنواره واقع در خيابان سيدجمال‌الدين‌اسدآبادي، خيابان21، بوستان شفق، فرهنگسراي شفق مراجعه کنند و يا با شماره تلفن 19-88554016 تماس بگيرند.

نظر شما