سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۶
کد خبر: ۲۰۴۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۷
رئيس مرکز شماره گذاري راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي اظهارداشت: در پي درخواست سازمان بهزيستي کشور، براي همه معلولان بيش از 70 درصد معلوليت، پلاک ويژه معلوليت صادر مي شود.

به گزارش خبرنگار شهر سرهنگ محمدرضا غلامي  روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: سه هزار نفر معلول با بيش از 70 درصد معلوليت در کشور وجود دارد که همزمان با روز جهاني معلولان (12 آذر) براي اين افراد پلاک ويژه صادر و تحويل مي شود.

وي تاکيد کرد: اين افراد با دريافت اين نوع پلاک مي توانند از خدمات ويژه اي از جمله توقف در معابر و ورود به محدوده طرح ترافيک بهره مند شوند.

وي ادامه داد: سازمان بهزيستي درخواست صدور اين پلاک را از طريق وزارت بهداشت و درمان به نيروي انتظامي ارسال کرد که با موافقت فرماندهي انتظامي ساز و کار ايجاد اين پلاک تهيه و تدوين شد.

 

سرهنگ غلامي گفت: در حال حاضر پليس راهنمايي و رانندگي به دنبال جمع‌آوري اطلاعات مربوط به معلولان است زيرا اين پلاک تنها به معلولان بالاي 70 درصد واگذار خواهد شد.

 

رئيس مرکز شماره گذاري پليس راهنمايي و رانندگي کشور  با بيان اينکه بيش از سه هزار معلول در کشور وجود دارد، افزود: پس از تشکيل بانک اطلاعاتي معلولان پلاک ويژه معلولان در روز جهاني معلولان واگذار مي‌شود.

 

نظر شما