دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۹
کد خبر: ۲۰۴۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۰
مديركل فرهنگ وارشاداسلامي آذربايجان شرقي از راهيابي 88 فيلم به بخش مسابقه چهارمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه رحمت در تبريز خبر داد.

به گزارش شهر، علي داننده"گفت: استقبال 18 كشور خارجي از جشنواره بين المللي فيلم كوتاه رحمت قابل توجه است.

وي در نشست هماهنگي مديران صدا و سيماي آذربايجان شرقي با مديران اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، گفت: فيلم ها از كيفيت قابل قبولي برخوردار بوده و از 550 فيلم رسيده به جشنواره 88 فيلم انتخاب شدند.

داننده با اشاره به ظرفيت بالاي سينماي آذربايجان شرقي اظهار داشت:‌ بستر مناسب و پتانسيل بالا در استان بايد شاخص توسعه فيلم و سينما در استان بيش از پيش متناسب شود.

"علي نواداد" مديركل صدا و سيماي مركز آذربايجان شرقي نيز در اين نشست گفت: اهداف مشترك و هم افزايي متوليان فرهنگي و تلاش آنان در يك حهت مشترك موجب توسعه اين حوزه در استان مي شود.

وي اظهار داشت: توسعه فرهنگي با همدلي همه جانبه مسوولان امكان پذير بوده كه سرمايه گذاري هاي مشترك در صنعت سينما در تسريع اين پيشرفت بسيار مهم است.

نواداد با اشاره به دوره هاي قبلي جشنواره رحمت افزود:‌ همكاري رسانه ها در كنار اين جشنواره در حد مقدورات انجام شده و در دوره حاضر نيز حايت مادي ومعنوي صدا و سيما حداكثري خواهد بود.

وي از حمايت صدا و سيما از آثار برتر جشنواره تا سقف پنج عنوان فيلم جهت خريداري خبر داد و افزود: در جهت توليد آثار ديني مذهبي جشنواره نيز صدا و سيما آمادگي كامل دارد.

اين جشنواره بين المللي 27 تا 31 تيرماه امسال در تبريز برگزار مي شود. 

نظر شما