دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۱
کد خبر: ۲۰۴۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۳
معاون حقوقي شهرداري تهران با اشاره به درخواست اعضاي شوراي شهر براي انحلال شركت پيام همشهري گفت: اين روزنامه تنها روزنامه‌اي‌ست كه به واسطه آگهي‌هايش هرگز ضررده نبوده است.

به گزارش «شهر» محمد تقوي، معاون حقوقي، شورا و مجلس شهردار تهران پيش از ظهر امروز در جلسه شورا در حاشيه بررسي طرح«اصلاحيه مصوبه ساماندهي سازمان‌ها و شركت‌هاي تابعه شهرداري تهران» گفت: از سه سال گذشته با اراده و تاكيد شهردار تهران به تعبير ايشان حيات خلوت‌ها ساماندهي شدند.


وي با اشاره به تاكيد برخي اعضاي شوراي شهر مبني بر انحلال و ادغام «پيام همشهري» گفت: در حال حاضر تمام روزنامه‌هاي كشور ضرر مي‌دهند به غير از آنهايي وابسته هستند سرپا ماندند.


به گفته تقوي در حال حاضر گروهي منتظرند كه پيام همشهري منحل شود و با نام ديگري كه درحال حاضر انتخاب هم شده روزنامه ديگري را در بخش خصوصي راه اندازي كنند.


معاون حقوقي شهردار تهران از ساماندهي 70 درصد شركت‌ها و سازمان‌ها‌ي شهرداري خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها 20 شركت و 21 سازمان باقي مانده اند كه هنوز تعيين تكليف نشده اند.


وي از اعضاي شورا خواست كه درباره شركت پيام همشهري استثنا قايل شوند كه اين اتفاق نيافتاد و اعضاي شورا به انحلال اين شركت راي مثبت دادند.

نظر شما