شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۰۶۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۲
جمعي از خانواده‌هاي شهداي منطقه 5 که فرزندانشان در مناطق عملياتي غرب کشور به شهادت رسيده‌اند در قالب کاروان راهيان نور ولايت از محل شهادت فرزندان خود بازديد کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 5 عليرضا رئيسي فرمانده پايگاه مقاومت بسيج شهرداري منطقه با اعلام اين خبر گفت: جمعي از خانواده‌هاي شهدا و بسيجان منطقه در قالب کاروان راهيان نور ولايت از مناطق عملياتي مرصاد، بيت المقدس، کربلاي 6 و ... بازديد کردند.

 وي با بيان اينکه حفظ و ارزش‌هاي دفاع مقدس مهم‌ترين اهداف اعزام کاروان راهيان نور است گفت: بدين منظور گروه اعزامي در اين سفر معنوي با بازديد از نمايشگاه عکس شهدا شهرقصر شيرين و نمايشگاه جنگ کرمانشاه صحنه هاي جنگ و شهادت را در ذهن تداعي کردند.

رئيسي ادامه داد: کليه مراحل عمليات‌هاي جنگي توسط راويان اعزامي که خود در اين عمليات ها حضور داشتند به زائرين توضيح داده شد.

وي ادامه داد: اجراي برنامه هاي فرهنگي، برگزاري مراسم جشن شعبانيه و بازديد از بناهاي تاريخي و مذهبي شهرهاي قصر شيرين و مهران از ديگر برنامه‌هاي پيش بيني شده است که در حال حاضر زائرين درشهر قصر شيرين مستقر هستند.

 فرمانده پايگاه مقاومت بسيج شهرداري منطقه با اشاره به استقبال شهروندان از کاروان راهيان نور ولايت گفت: به منظور بررسي ديدگاه و ارائه برنامه‌هاي مناسب فرم نظرسنجي و در بين زائرين توزيع شد.

نظر شما