سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۳
کد خبر: ۲۱۰۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۶
خانه فرهنگ شيخ هادي همزمان با آغاز فصل تابستان و پركردن اوقات فراغت شهروندان منطقه 11 اقدام به برگزاري سلسله تورهاي گردشگري كرده است.

«يوسف صادقي» در گفت و گو با خبرنگار شهر با بيان اين مطلب گفت: در راستاي شعار هشتمين جشنواره تابستاني تهران با عنوان «فصل نشاط و نيايش» و با هدف ترويج فرهنگ ايجاد تعامل بهتر و بيشتر بين همسايگان و نيز آشنايي هر چه بيشتر با اماكن مذهبي، فضاهاي تفريحي، سياحتي و گردشگري برگزاري تورهاي متعدد و متنوع را در دست اجرا داريم.


وي عنوان اين تورها را «سفر سبز»، «همسايه سفر»، «تورهاي طبيعت گردي» و «تورهاي دوچرخه سواري» عنوان كرد و درباره تور «همسايه سفر» گفت: اين برنامه جزو بسته فرهنگي «ديوار فاصله نيست» محسوب مي‌شود و قرار است جمعه اين هفته يكم مردادماه از اهالي آپارتمان‌هاي نواب دعوت به عمل بيايد تا در قالب تور يكروزه‌اي از تمام امكانات مجموعه فرهنگي تفريحي رازي از جمله درياچه رازي، قايقراني، ماهيگيري، پينت بال و ايستگاه‌هاي متنوع بازي و مسابقه نظير دارت و نقاشي و يژه كودكان و نوجوانان همراه با اهداي جوايز استفاده كنند.


وي درباره تور «سفر سبز» نيز اظهار داشت: اين برنامه بخشي از بسته برنامه‌اي با عنوان «روزي صالحين» است و ما سعي كرده‌ايم با توجه به شعار «نشاط و نيايش» تورها را شامل دو بخش مذهبي و تفريحي در نظر بگيريم تا به طور مثال يك شهروند بتواند با شركت در يك تور از فضاي معنوي و فضاي تفريحي بهره كافي ببرد و به قولي هم به پالايش روح و هم به پالايش جسم بپردازد.


صادقي افزود: ما در كنار تور هفته آينده كه قرار است روز چهارشنبه برگزار شود بازديد از امامزاده «زينعلي، عينعلي» را در برنامه قرار داده‌ايم و در كنار آن گشت و گذاري در بوستان نهج‌البلاغه خواهيم داشت.


وي برگزاري تورهاي ري‌گردي و تور امامزاده صالح كه در كنار آن بازديد از كاخ موزه سعدآباد را كه چندي پيش برگزار شد را هم در قالب اين بسته فرهنگي عنوان كرد.


رييس خانه فرهنگ شيخ هادي گفت: كانون دوچرخه سواري خانه فرهنگ شيخ هادي از جمله كانون‌هاي تازه تاسيس خانه محسوب مي‌شود كه به همت اين كانون هر دو هفته يكبار روز پنجشنبه برنامه گردشگردي با دوچرخه در تهران و حومه را برگزار مي‌كند.


صادقي در پايان گفت: اين تورها از اول تابستان آغاز شده است اما در ماه مبارك به دليل احتياط شرعي بعد مسافت اجرا نمي‌شود اما بعد از آن همچنان با قوت به كار خود ادامه مي‌دهد.

نظر شما