دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۳
کد خبر: ۲۱۳۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۸
گزارشي از اجرهاي روز سوم جشنواره بين‌الملي تئاتر عروسكي تهران- مبارك/
در سومين روز جشنوره سيزدهم تئاتر عروسكي تهران- مبارك 7 نمايش‌ از كشورهاي سوئيس، هلند، آلمان، بوسني و هرزگوين، آرژانتين و فرانسه اجرا مي‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر فردا شنبه دوم مردادماه نمايش‌هاي مومنشانز از سوئيس به مدت 110 دقيقه ساعت 17 و 21:30 به كارگرداني فلوريانا فراستو و برني شورچ در تالار اصلي تئاترشهر، ماه شب ديگر از هلند به مدت 55 دقيقه و ساعت 20:30 كار شارلوت پويك و يولن در تالار چهارسو، و سالتو-لمنتو از آلمان به مدت 65 دقيقه ساعت 17 و 19 كار انو پودل، فرانك زوهنل و كارين ارشينگ در تالار قشقايي به صحنه مي‌رود.

 

همچنين نمايش‌هاي موك كوچولو از بوسني و هرزگوين به مدت 45 دقيقه ساعت 18 و 20 كار سلاوچو مالنو در تماشاخانه سنگلج، و پستچي مي‌آيد از آرژانتين به مدت 40 دقيقه ساعت 18 و 20 كار كلوديو هوكمن در تالار بوستان كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان اجرا مي‌شود.

 

در اين روز دو نمايش خياباني ايومل از آلمان كار ميشائيل ماكس ابرت به مدت 30 دقيقه ساعت 18:30 دقيقه و كنسرت كهكشاني ققنوس باستا از فرانسه كار دومينك بولار به مدت 30 دقيقه ساعت 21 در محوطه فضاي باز تئاترشهر در معرض ديدم عموم قرار خواهند گرفت.

البته تا لحظه درج اين گزارش اعلام شده است كه هنوز گروه خياباني از فرانسه به ايران نيامده‌اند.

 

 

نظر شما