شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۴
کد خبر: ۲۱۴۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۸
دبير ستاد بزرگداشت ماه شعبان از توزيع فرم شركت در جشنواره فرهنگي هنري «شميم يار» در فرهنگسراهاي شهر تهران خبر داد و گفت: 150 هزار كتاب «همسفريار» نيز از روز پنجم مرداد در واگن‌هاي مترو و اتوبوس‌هاي شهري به صورت رايگان توزيع مي‌شود.

«سعيد زكي‌لو» در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: جشنواره فرهنگي هنري شميم يار در دو بخش ادبي (شعر، داستان كوتاه، مقالات دانشجويي) و هنري (نقاشي، عكاسي و انيميشن) با موضوعات قصص قرآن، نماز و دعا و نيايش و نيز موضوعات مرتبط با ماه مبارك رمضان برگزار مي‌شود.


وي افزود: علاقه‌مندان براي شركت در اين جشنواره مي‌توانند فرم درخواست را از فرهنگسراي منطقه خود دريافت كنند و تا چهارم شهريورماه آثار خود را به دبيرخانه ستاد بزرگداشت ماه شعبان واقع در فرهنگسراي خاتم ارسال كنند.


رييس فرهنگسراي خاتم با اشاره به برگزاري مسابقه «خانواده و انتظار» اظهار داشت: بسته‌هاي اين مسابقه به همراه پرسشنامه در مناطق 22گانه توزيع شده است. كپي پرسشنامه و پاسخنامه نيز مورد قبول است.


به گفته مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 18، كتاب همسفر يار نيز ويژه مسافران درون‌شهري مترو و اتوبوس در شمارگان 150 هزار نسخه از پنجم مرداد ماه به طور رايگان توزيع مي‌شود. علاقه‌مندان مي‌توانند پس از مطالعه اين كتاب پاسخ‌هاي خود را از طريق سامانه پيام كوتاه (20004820) تا 31 شهريورماه ارسال كنند.


زكي‌لو تصريح كرد: اعلام برگزيدگان و اهداي جوايز (كمك هزينه سفرهاي زيارتي و سكه بهار آزادي) در پايان شهريورماه صورت مي‌گيرد.

نظر شما