شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۱۶۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۹
رييس خانه فرهنگ و نگارخانه کوثر از برگزاري سومين يادواره شهداي عمليات مرصاد، در ايام ميلاد امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي شهر، علي فرجي با اشاره به روزهاي سرنوشت ساز پايان جنگ و جايگاه عمليات مرصاد در حفظ شرافت ايران اسلامي گفت: براي سومين سال متمادي اين يادواره با برنامه هايي نظير نمايشگاه هنرهاي تجسمي و پخش کليپ عمليات مرصاد، ايستگاه مطبوعات جنگ، نمايش پوستر و عکس دفاع مقدس و کارگاه‌هاي خوشنويسي، ايثار و شهادت، عکس يادگاري و مسابقات کودکان، فرهنگي، دل نوشته همراه خواهد بود.


به گفته فرجي،اجراي تئاتر دفاع مقدس، موسيقي حماسي، هنرهاي رزمي و خاطره گويي از برنامه هاي ديگري است که در اين يادواره دو روزه به اجرا خواهد رسيد.


وي افزود: در پايان اين برنامه که در روزهاي 6 و 7 مرداد ماه برگزار مي‌شود از خانواده‌هاي 10 شهيد بزرگوار عمليات تجليل

مي‌شود.


علاقه مندان مي‌توانند جهت استفاده از برنامه هاي يادواره مذکور عصر روزهاي اشاره شده به نشاني: خيابان ري، پايين تر از ميدان قيام، بوستان کوثر، خانه فرهنگ کوثر مراجعه نمايند و يا جهت کسب اطلاعات با شماره تلفن 33569040 تماس بگيرند.


عمليات بزرگ مرصاد، يکي از عمليات‌هاي سرنوشت ساز دفاع مقدس است که در آن دلاور مردان ارتش و سپاه با دفع حمله همه جانبه منافقين که به پشتيباني ارتش بعث عراق بعد از پذيرش قطعنامه 598 وارد ميهن اسلامي شده بودند. توانستند پايان پر افتخاري را براي جنگ 8 ساله تحميلي رقم بزنند.

نظر شما