چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۴
کد خبر: ۲۱۶۲۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۴
وزير آموزش و پرورش گفت: درجه بندي مدارس ابتدايي و راهنمايي در سال تحصيلي آينده تغيير مي کند.

  به گزارش " شهر " حميدرضا حاجي بابايي با بيان اين که اين تغيير پس از 15سال صورت مي گيرد، افزود: درجه بندي اين مدارس از9  به 5 و4 کاهش خواهد يافت.

 

وي اظهار داشت: همه مدارس از سال تحصيلي آينده معاون آموزش و پرورش خواهند داشت و دفترداران به عنوان معاونان اجرايي در مدارس ادامه فعاليت خواهند داد.

 

 

احکام استخدام معلمان حق التدريس با سابقه 6 سال و بيشتر صادر شد

 

وزير آموزش و پرورش گفت: احکام استخدام معلمان حق التدريس با سابقه 6 سال و بيشتر صادر شده است و کلاس هاي آموزشي آنان به زودي آغاز مي شود.

 

حاجي بابايي خاطرنشان کرد: دستورالعمل مصاحبه هاي عملي و تخصصي پذيرفته شدگان آزمون استخدامي را به استان ها ابلاغ کرديم و اميدواريم بتوانيم نتايج نهايي آزمون استخدامي را تا پايان مرداد اعلام کنيم و پذيرفته شدگان دوره هاي آموزشي بدو خدمت را از شهريور آغاز خواهند کرد.

 

 

به کارگيري نيروهاي خدمات آموزشي در مدارس ممنوع شد

 

وي تأکيد کرد: به کارگيري نيروهاي خدمات آموزشي در مدارس بر اساس مصوبه مجلس از سال تحصيلي آينده ممنوع است و از فعاليت آنان از سال آينده در مدارس جلوگيري خواهد شد.

 

وزير آموزش و پرورش تصريح کرد: 24هزار نفر از نيروهاي شرکت هاي خدماتي نيز از امسال به صورت کارمعين فعاليت خود را در آموزش و پرورش ادامه مي دهند.

 

حاجي بابايي گفت: هيچ اعتباري براي پاداش پايان خدمت بازنشستگان پيش از موعد آموزش و پرورش در اختيار نداريم و فقط با بازنشستگي پيش از موعد فرهنگياني که مازاد، داراي معلوليت جسمي يا بيماري هاي صعب العلاج هستند موافقت مي شود.

 

نظر شما