دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۱
کد خبر: ۲۱۶۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۵
عضوشوراي اسلامي شهر تهران در جشن بزرگ منتطران ظهور و در جمع شوراياران منطقه 17 خواستار مشارکت و مداخله بيشتر شوراياران براي حل و فصل مسائل و مشکلات اجتماعي و فرهنگي شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 17 ، در آستانه ميلاد مسعود حضرت صاحب الزمان (عج) جشن بزرگي براي خانواده شوراياران منطقه 17 در محل سينما تئاتر بهاران برگزار شد .


در اين مراسم که با اجراي برنامه‌هاي شاد توسط گروه‌هاي هنري همراه بود ، عليرضا دبير عضو شوراي اسلامي شهر تهران در سخناني با اشاره به رويکرد جديد مديريت شهري براي اداره امور محلات توسط نخبگان محلي خواستار ورود بيشتر شوراياري‌ها به مسائل اجتماعي و فرهنگي شهر شد .


وي ادامه : تمام تحولاتي که در منطقه 17 طي سال‌هاي اخير اتفاق افتاده با پيگيري هاي مستمر شوراياري هاي منطقه بوده است .


همچنين مهندس بابايي شهردار منطقه نيز در اين جشن طي سخناني کوتاه ضمن تبريک اعياد شعبانيه برگزاري چنين مراسمي را توسط شوراياران را نشانه بلوغ شوراياري ها و نويد بخش دخالت بيشتر اين نهاد اجتماعي در اداره امور شهر عنوان کرد .


وي تصريح کرد : شعار شهردار تهران در خصوص بالا بردن کيفيت زندگي شهروندان تنها ساخت اتوبان ، پارک و... نيست بلکه ايجاد زمينه مشترک در ميان شهروندان و برانگيختن احساس تکليف در خصوص اداره امور شهر است که شوراياريها نقش مهمي در اين موضوع دارند .


در بخش ديگري از اين مراسم محسن آقاجاني دبير دبيران شوراياري ها ي محلات 14 گانه منطقه ضمن ابراز خرسندي از برگزاري اين مراسم اظهار داشت : اين اتفاق مبارکي است که تمام اعضاي خانواده هاي محلات 14 گانه در يک مکان و کنار هم جمع شده اند و اين موضوع ميسر نمي شد مگر با همدلي امروز ميان تمام اعضاي شوراياري براي خدمت به مردم منطقه وجود دارد .


وي ادامه داد: شوراياري منطقه در اين دوره اخير بيشترين تعامل را با مجموعه مديريت شهري داشته و در عين حال مديريت منطقه نيز به همين صورت تعامل مناسبي را به شوراياران داشته است .


نظر شما