يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۱۶۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۶
گزارشي از برنامه‌هاي هفته کوچولوهاي ايراني
افتتاحيه جشنواره کوچولوهاي ايراني(کوتاه قامتان بلند همت) جمعه پيش در ورزشگاه شهيد حيدرنيا برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران،دراين مراسم که همراه با مسابقه فوتبال بين کوچولوها درحضور خانواده‌ها برگزار شد، جمعي از مسئولين شهرداري وهنرمندان حضور داشتند.


اين مراسم از ساعت 18 با تلاوت آيات قرآن و اجراي کوچولوها آغاز شد و با برنامه‌هاي تواشيح و اجراي زنده سرود و موسيقي توسط ايشان ادامه يافت.


سپس عادل مزاري رئيس دبيرخانه کميسيون اجتماعي و فرهنگي کلان‌شهرهاي ايران در مورد هفته کوچولوها و اهداف اين جشنواره توضيحاتي را ارائه کرد.


سپس نيمه اول فوتبال با استقبال و تشويق‌هاي گسترده تماشاگران برگزار شد و بين 2 نيمه هنرمندان سينما و تلويزيون روي صحنه حاضر شده و مورد تشويق حضار قرار گرفتند.


پس از اتمام مسابقه فوتبال و در پايان مراسم دکتر ايازي معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران ضمن تبريک هفته کوچولوها، قول ساخت سرزمين کوچولوها را در منطقه 5 داد.


پيرو اعلام قبلي برنامه جشنواره ، در روز شنبه که با عنوان روز تجديد ميثاق با امام (ره) نامگذاري شده بود، کوچولوها در مرقد امام حضور بهم رسانده و با نثار تاج گل، با آرمانهاي امام بيعتي دوباره داشتند. عصر همان روز کوچولوها مهمان پرديس سينمايي ملت بوده و به تماشاي فيلم پرداختند.


در پايان روز کوتاه قامتان بلند همت در ضيافت شام رئيس سازمان بهزيستي کشور شرکت کرند . در ادامه کوچولوها به بيان مشکلات خود پرداخته و رئيس سازمان بهزيستي هم در اين رابطه قول مساعدت و پيگيري داد.


کوچولوها در روز يک شنبه از برج آزادي بازديد به عمل آوردند.


به اطلاع مي رساند ساير برنامه هاي هفته کوچولوها در هفته جاري طبق برنامه برگزار خواهد شد .


براي اطلاع بيشتر از برنامه ها، مي توانيد به سايت www.kocholoha.org مراجعه کنيد.


نظر شما