سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۳
کد خبر: ۲۱۷۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۵
در موزه تنوع زيستي دارآباد و براي دومين‌بار
بهرام ريحاني دومين كارگاه آموزشي نمايش ايمايي ويژه كودكان و نوجوانان را در موزه تنوع زيستي دارآباد برگزار مي‌كند.

اين بازيگر و پانتوميم كار در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: براي دومين بار است كه اين كارگاه آموزشي را براي بچه‌هاي 6 تا 17 سال برگزار مي‌كنم و براي اولين بار در سال 86 زير نظر يونيسف در خانه هنرمندان ايران آن را برگزار كردم.

 

وي افزود: دوره دوم با هدف «شادي كودكان، دنياي زيباتر» از 15 مرداد تا پايان شهريور 89 برگزار مي‌شود و علاقه‌مندان تا 12 مرداد فرصت دارند كه براي شركت در دوره آموزشي به نشاني موزه تنوع زيستي دارآباد، انتهاي خيابان نياوران مراجعه كنند.

 

ريحاني كه تاكنون چند ركود جهاني را در زمينه نمايش‌هاي جهاني ثبت كرده است، يادآور شد: در پايان اين دوره نمايش «با آهنگ موزون طبيعت همنوا شو» را با حضور هنرجويان كار خواهيم كرد كه خودم متن آن را نوشته‌ام و تماشاگراندر اين نمايش با مفاهيم احترام به طبيعت، محيط زيست، و گوناگوني حيات آشنا خواهند شد.اين نمايش در آمفي تئاتر موزه دارآباد اجرا مي‌شود.

 

بنابر گفته‌ اين پانتوميم‌كار، هم اكنون در فرهنگسراي خاوران «مباني نمايش‌هاي ايمايي» را به يك گروه از بزرگسالان آموزش مي‌دهد كه در پايان اين دوره هم توسط شركت كنندگان نمايشي توليد و اجرا خواهد شد.

 

او در پايان يادآور شد: از يكم تا سوم مرداد در اولين نمايشگاه و جشنواره «مادر و كودك» كه در مركزآفرينش‌هاي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار شد، سه نمايش ايمايي به نام‌هاي «نوزاد»، «به زيبايي گل» و «شگفت‌انگيزها» را اجرا كردم كه با اسقبال زيادي روبرو شد. در واقع مردمتاثير يادي از اين نمايش‌ها گرفتند و اين بيانگر ارتباط گرفتن نمايش ايمايي با مردم است.

نظر شما