دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۱۹۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۵
در آستانه ماه مبارک رمضان با اختصاص 6 ميليارد ريال اعتبار مساجد منطقه5 تجهيز و بهسازي مي شود.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومي شهرداري منطقه 5 ، عباس بابازاده معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه با بيان اين مطلب افزود : بنا به رويکرد شهردار تهران بر مسجد محوري و تقويت مساجد به عنوان مهم‌ترين پايگاه اجتماعي، مذهبي و فرهنگي طرح حمايت و تجهيز مساجد در برنامه‌هاي عمراني و فرهنگي منطقه پيش بيني شده است.


وي از اختصاص 6 ميليارد ريال اعتبار به طرح بهسازي مساجد خبر داد و گفت: بس از بررسي و شناسايي نيازهاي عمراني و فرهنگي مساجد توسط امور مساجد منطقه و هماهنگي هيات امنا نسبت به تجهيز و بهسازي آنها اقدام خواهد شد.


بابازاده تصريح کرد: در حال حاضر 56 مسجد در سطح منطقه وجود دارد و با توجه به ويژگي جمعيت پذيري منطقه احداث مسجد يکي از نيازهاي محلات به شمار مي‌آيد که در همين راستا ستادي جهت برنامه‌ريزي و اجراي طرح توسعه مساجد به رياست شهردار منطقه تشکيل شده است.


معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه در ادامه تجهيز کتابخانه مساجد را از ديگر برنامه‌هاي سالجاري برشمرد و گفت: به منظور افزايش و استفاده بهينه از ظرفيت‌هاي فرهنگي محلات و تسهيل در دسترسي شهروندان به اين فضاها تجهيز کتابخانه هاي مساجد در دستور کار قرار دارد.


نظر شما