يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۵
کد خبر: ۲۲۰۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۳
واژگوني خودروي اتوبوس مسافربري مشهد – تربت حيدريه در محور كله منار فريمان دو كشته و 22 مجروح بر جاي گذاشت.

به گزارش خبرگزاري شهر يك دستگاه اتوبوس مسافربري كه از مشهد عازم روستاي چخماق تربت حيدريه بود ساعت 21:40 هشتم مردادماه در محور كله منار به دليل نامعلومي از مسير حركت خود منحرف وواژگون شد.

 

با گزارش اين حادثه به فوريت هاي پليسي 110 ، تيم هاي گشتي پليس راه فريمان و ديگر نيروهاي امدادي به محل مورد نظر عزيمت كردند و 22 تن از مجروحان حادثه را به مراكز درماني رساندند.

   

اين در حالي است كه زن 20 ساله و مرد 50 ساله اي در اثر شدت صدمات وارده در دم جان خود را از دست داده اند كه اجساد آنان به پزشكي قانوني انتقال يافته است.

   

در خور يادآوري است بررسي هاي پليسي درباره علت وقوع حادثه هم چنان ادامه دارد.

 

همچنين معاون عمليات ترافيکي پليس راه گفت: روز گذشته گذشته 157 فقره تصادف در محورهاي کشور به وقوع پيوسته که اين تصادفات 47 کشته برجاي گذاشته است.

سرهنگ پرويز سياح البرزي با بيان اين مطلب افزود: در طي 24 ساعت گذشته در کشور 30 فقره تصادف فوتي و 127 فقره تصادف جرحي به وقوع پيوسته که اين تصادفات منجر به کشته شدن 47 نفر و همچنين مجروحيت 197 نفر شد.

 

وي ادامه داد: اين تصادفات منجر به واژگوني 59 دستگاه خودرو شده است.

 

معاون عمليات ترافيکي پليس راه با اشاره به علل وقوع تصادفات در 24 ساعت گذشته تصريح کرد: تخطي از سرعت مطمئنه 37 فقره، عدم توجه به جلو 36 فقره، انحراف به چپ 33 فقره و عدم رعايت حق تقدم 19 فقره از تصادفات را تشکيل داده است.

 
نظر شما