دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۰
کد خبر: ۲۲۰۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۵
فرهنگسراي هنگام (سلامت) نشست نقد و بررسي «يک کتاب، يک نويسنده» را يکشنبه 10 مرداد برگزار مي‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي هنگام (سلامت)، نشست «يک کتاب، يک نويسنده» روز يکشنبه از ساعت 18 تا 20 با حضور مديران مجتمع‌هاي مسکوني منطقه 4 برگزار مي‌شود.


در اين برنامه ابراهيم اسماعيلي هريسي مولف کتاب "حقوق مالکين و مستاجران آپارتمان‌ها"، پيرامون مسايل حقوقي و قضايي آپارتمان نشيني سخنراني مي‌کند. در بخشي از اين نشست، انواع مشاوره و خدمات بيمه‌اي مربوط به مجتمع‌هاي مسکوني توسط کارشناس بيمه ارائه مي‌شود.


اين مراسم که در ادامه سلسله برنامه هاي همسايگي اجرا مي‌شود، به دنبال معرفي منابع اطلاعاتي و ارائه آموزش‌هاي لازم در زمينه فرهنگ و حقوق آپارتمان نشيني به شهروندان است.


فرهنگسراي هنگام (سلامت) در ميدان الغدير، بلوار دلاوران، خيابان آزادگان شمالي، جنب فروشگاه شهروند واقع شده است و شهروندان براي آگاهي بيشتر از برنامه هاي آن مي توانند با شماره تلفن 77491491 تماس بگيرند.


همچنين مسابقه دوچرخه سواري فرهنگسراي هنگام صبح روز جمعه 8 مرداد ماه با رکاب زني نوجوانان و جوانان در بزرگراه وفادار برگزار شد.

مسابقه دوچرخه سواري در دو گروه سني 12 تا 18 سال و 18 سال به بالا روز جمعه از ساعت 8 تا 10 در مسير بزرگراه وفادار حدفاصل فلکه چهارم تهرانپارس تا تقاطع سراج به صورت رفت و برگشت برگزار شد. در اين مسابقه 88 نفر از نوجوانان و جوانان منطقه 4 بايکديگر به رقابت پرداختند و به نفرات اول تا سوم از هر گروه 22 نفره، جوايز نقدي و لوح اهداء شد.

 فرداد محمدي رييس فرهنگسراي هنگام با تاکيد بر ضرورت انجام ورزش توسط شهروندان گفت: اين مسابقه با هدف ترويج ورزش دوچرخه سواري و ايجاد روحيه نشاط و شادماني ميان شهروندان و با مشارکت اداره تربيت بدني و ناحيه7 شهرداري منطقه 4 برگزار شد .تصميم داريم در آينده اين قبيل مسابقات همگاني را در سطح وسيع تري اجرا کنيم .


در پايان اين مسابقه، تعدادي از شرکت کنندگان براي عضويت درکانون دوچرخه سواري اين فرهنگسرا انتخاب شدند .

نظر شما