دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۲۰۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۹
نماينده ايران در سازمان ملل با بيان اينكه سر و صداها مبني بر حمله اسرائيل به ايران ناشي از ترس دشمنان است، گفت: در صورت تعرض به ايران، تل‌آويو را به آتش مي‌كشيم.

محمد خزاعي در جمع مردم كاشمر اظهار داشت: اگر رژيم صهيونيستي كوچكترين تعرضي به خاك ايران بكند؛ تمام جبهه جنگ و تل‌آويو را به آتش مي‌كشيم.
نماينده ايران در سازمان ملل با اشاره به اينكه بسياري عقيده دارند بايد در موضوع هسته‌اي كشور كوتاه آمد تا آمريكا و انگليس دست از سر اين قضيه بردارند افزود: اين نظر در حالي ارائه مي‌شود كه در خاورميانه و كشورهاي همسايه ما هر كدام به نوعي قدرت اتمي و نظامي دارند، حتي رژيم صهيونيستي مجهز به كلاهك هسته‌اي است و با تحريم‌ها و تهديدها قصد عوض كردن تلاش ايران براي به‌دست آوردن انرژي صلح‌آميز هسته‌اي هستند.
وي موضوع هسته‌اي ايران را بهانه عنوان كرد و گفت: اگر اعلام كنيم كه دست از انرژي هسته‌اي و غني سازي اورانيوم برمي‌داريم باز هم فعاليت‌ها و برنامه‌ريزي‌ها عليه ايران پايان نمي‌يابد و براي مقابله با ايران هر روز بهانه ديگري را پيش مي‌كشند.
نماينده ايران در سازمان ملل، مسئله هسته‌اي را حق مسلم ايرانيان دانست و اظهار داشت: اگر در اين موضوع كوتاه بياييم دشمن دست بردار نيست و به بهانه‌هاي مختلف به سراغ‌مان مي‌آيد تا بالاخره انقلاب و نظام را تهديد كند، اما ما به فضل الهي و در سايه رهبري و با وحدت و همدلي از مواضع قدرتمندي برخورداريم و در مقابل دشمن با گرفتاري‌هاي فراواني كه در منطقه دارد منسجم و يكپارچه هستيم.
نماينده ايران در سازمان ملل گفت: دنياي اسلام با محوريت ايران تحت شديدترين فشارها و توطئه‌ها قرار گرفته اما در سايه امام عصر و به مدد انتظار فرج و رهبري ولي فقيه فرزانه، در مقابل اين فشارها از پا درنيامده و سرافراز و سربلند هستيم.
خزاعي با اشاره به اينكه منتظران ظهور نبايد گوشه نشين باشند و نسبت به شرايط جامعه و كشور بي‌تفاوت باشند، به شرايط كشور در عرصه بين‌المللي اشاره كرد و گفت: دشمنان به هر طريقي از تحريم و تهديد نظامي گرفته تا جنگ نرم قصد به زانو درآوردن ملت ايران را دارند، حتي برخي از همسايه‌هاي كشور كه نگران تزلزل پايه‌هاي قدرت خود هستند از تجهيز خود توسط اربابانشان عليه كشور دريغ نمي‌كنند.

.

.

خبرهاي بيشتر در خبرخوان شهر

نظر شما