يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۰
کد خبر: ۲۲۰۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۲
به دنبال انفجار بمب در عراق
هيچ يك زائران ايراني عتبات عاليات در انفجار روز گذشته در نزديكي مرز خسروي عراق آسيب نديدند.

به گزارش شهر، نماينده سازمان حج و زيارت در عراق از انفجار يك بمب در مسير اتوبوس حامل زائران ايراني در نزديكي مرز خسروي در داخل خاك عراق خبر داد؛ به گفته وي در اين حادثه به هيچ يك از زائران ايراني عتبات عاليات آسيبي نديدند.

جواد خاني با بيان اين مطلب گفت: تنها بر اثر شدت اين انفجار شيه‌هاي جلو و عقب اين اتوبوس شكست.

به گزارش شهر به نقل از منابع خبري در انفجار بمب هاي کنار جاده اي در جنوب بغداد، چهار تن ، از جمله دست کم يک سرباز کشته و ?? نفر مجروح شدند.

مقامات عراق مي‌گويند نخستين بمب در خارج از ساختمان شهرداري در ناحيه راشد، و دومين بمب پس از آن که پليس و سربازان به محل رفتند، منفجر شد. دومين انفجار موجب مرگ چهار تن شد.

به گزارش شهر، ناامني در عراق در حالي دوباره مطرح شده است كه به گفته علي حيدري معاون امور عتبات عاليات مرکز پزشکي حج و زيارت يک اتوبوس حامل زائرين ايراني آژانس کاج مهر ازتهران که از نجف اشرف عازم کاظمين بودند در نزديکي شهر حله در حين عبور از روي ريل قطار با قطار عبوري برخورد كرد.

به گزارش شهر، در اين حادثه كه دو روز گذشته به وقوع پيوست متأسفانه دو تن از زائرين ايراني به نامهاي سکينه نهان داني 63 ساله و انسيه بياني 70 ساله فوت كردند .

همچنين 8 تن از زائرين مجروح شده به بيمارستان منتقل شدند که از اين تعداد 5 تن از آنان پس از مداواي سرپائي رو به بهبود بوده ولي حال سه تن از آنان وخيم گزارش شده است.

نظر شما