يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۴
کد خبر: ۲۲۱۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۸
اسامي 10نفر اول گروه‌هاي آزمايشي علوم‌انساني، علوم رياضي و فني، علوم‌تجربي و 3 نفر اول گروه‌هاي آزمايشي هنر و زبان اعلام شد.

به گزارش "شهر"، رتبه‌هاي اول تا دهم درگروه آزمايشي علوم رياضي و فني در كنكور سراسري امسال را به ترتيب رتبه اول اشكان اسماعيلي از تهران، نفر دوم حميدرضا عباسپورآزاد از تهران، نفر سوم فريبرز صالحي از تهران، نفر چهارم حميدرضا احمدي‌نيا از تهران، نفر پنجم محمدسعيد آقا محمد حسين تجريشي از شميرانات، نفر ششم رسول شفيع پوركنگايي از تهران، نفرهفتم محمد صالح نيكورو از كرمانشاه، نفر هشتم علي يكه خواني از بيرجند، نفر نهم مريم فرحناك رازاني از تبريز ونفر را دهم آيدين يوسف زاده فرد از تهران كسب كرده‌اند.

درگروه آزمايشي علوم تجربي هم نفر اول كنكور 89 را راضيه خزائي از همدان و نفر دوم مهرناز شهسواري پور از سيرجان، نفر سوم داوود جهانسوز از نوشهر، نفر چهارم پگاه خالو از شميرانات، نفر پنجم سيد نيما عبدالتاج الديني از كرمانشاه، نفر ششم سيد سپهر كاظمي از شيراز، نفر هفتم بابك اسعد پور بهزادي از كرمان، نفر هشتم پروين كلهر از قم، نفر نهم بهاره صفي خاني از تهران و نفر دهم را بنفشه شكيبايي جهرمي از شيراز بدست آوردند.

 

نفرات برتر اول تا دهم كنكور سراسري 89 درگروه آزمايشي علوم انساني را به ترتيب، پگاه پزشكي قهفرخي از همدان، سارا تراب از بهبهان، سيده فاطمه زبرجد از شيراز، زهره تيموري از تهران، مريم احمدي از تهران، نيوشا دورانديش از تهران، الهه لطفعلي زاده مهرآبادي از تهران، آرش گودرزي از تهران، رويا رحماني از ساوه و طاهره عليزاده معلم از تهران كسب كرده‌اند.

 

درگروه آزمايشي هنر هم نفر اول كنكور پگاه واعظي از تهران، نفر دوم پريسا عرب محقي از تهران و نفر سوم عليرضا احمدي ساعي از تهران بوده است.

 

در گروه آزمايشي زبان‌هاي خارجه نيز نفر اول بابك اسعد پور بهزادي از كرمان، نفر دوم سيد محمد كاظم‌پور از تهران و نفر سوم سينا شيعه‌يان از سبزوار اعلام شده است.

نظر شما