يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۳
کد خبر: ۲۲۱۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۲
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 8 خبر داد/
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 8 از برگزاري مراسم پيشواز از ماه مبارك رمضان در قالب برنامه‌هاي با عنوان «دعوت آسماني» در پارك فدك خبر داد.

«كيهان محمدخاني» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: جشن پيشواز از ماه مبارك رمضان با عنوان «دعوت آسماني» همراه با برنامه‌هاي شاد و متنوع در قالب موسيقي، نمايش و مسابقه روز 19 مرداد ماه در پارك فدك برگزار مي‌شود.


وي افزود: «خانواده در گذر زندگي» عنوان اختتاميه برنامه‌هاي تابستاني اين منطقه است كه از 25 تا 31 مردادماه با برپايي غرفه‌هاي مختلف فرهنگي،‌ هنري، مشاوره و سرگرمي ويژه تمامي گروه‌هاي سني در فرهنگسراي گلستان برگزار مي‌شود.


رييس فرهنگسراي گلستان با اشاره به برنامه‌هاي ديگر اين فرهنگسرا، اظهار داشت: برنامه «به رسم خنده» نيز با هدف غني‌سازي اوقات فراغت شهروندان در فصل فراغت، ايجاد شور و هيجان در بين اعضا خانواده و فراهم کردن يک روز به يادماندني و شاد براي نوجوانان و جوانان با حضور داريوش کاردان شامل شعرخواني و اجراي موسيقي سنتي در روزهاي 11 مرداد و 15 شهريورماه برگزار مي‌شود.


به گفته محمدخاني، آهنگ تندرستي، رصد نجومي، نقد فيلم و كتاب، گفتگوي چالشي (در باره اعمال زيبايي صورت با حضور پزشكان و كارشناسان)، راه بي‌پايان (در باره گلدكوييست)، خانواده پويا و خانواده متعادل (در ارتباط با روابط فرزندان و والدين) از ديگر برنامه‌هايي است كه تا پايان شهريورماه پيش‌بيني شده است.


وي سحري با قرآن را يكي از برنامه‌هاي ماه رمضان عنوان كرد و گفت: اين برنامه از 21 مردادماه همزمان با شروع ماه مبارك رمضان آغاز مي‌شود و هر روز به تفسير قرآن كريم مي‌پردازد. مديريت مراكز فرهنگي هنري منطقه 8 ويژه‌برنامه‌هايي را به مناسبت فرارسيدن ماه رمضان در نظر گرفته است كه در روزهاي آينده اعلام مي‌شود.

نظر شما