سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۷
کد خبر: ۲۲۲۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۲
فرهنگسراي رسانه و بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس ، 2 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمايي مي‌كند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي رسانه، در ادامه سلسله جلسات رونمايي کتاب هاي دفاع مقدس، کتاب "در قلب کردستان" نوشته ابوالقاسم شکري و کتاب "حيات احمد(ص)" نوشته سميه شريفلو رونمايي مي‌شود.


کتاب «در قلب کردستان» که به گوشه‌اي از زندگي حماسي سردار شهيد حاج اکبر آقابابابي اختصاص دارد، تاريخ شفاهي مجاهدت‌هاي خاموش رزمندگان اسلام در منطقه شمال غرب و غرب کشور را نيز به رشته تحرير در آورده است .


سردار شهيد «حاج اکبر آقابابايي»، فرمانده عمليات نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بود، که در تاريخ 5 شهريور سال 76 بر اثر مسموميت هاي شيميايي بر جا مانده از جنگ به شهادت نايل آمد.


در بخشي از کتاب در قلب کردستان به روايت از "سردار سرلشکر پاسدار دکتر رحيم صفوي" آمده است :

« حاج اکبر آقابابايي يکي از بهشتيان بود که در روي زمين مدتي در کنار ما و بسيجيان و پاسداران زندگي کرد و سپس به بهشت پرکشيد . او از نظر نظامي ، فرماندهي باتدبير بود؛ عقل نظامي و سياسي بالايي در عمليات ها داشت ؛ يک فرمانده طرح ريز عمليات بود و در نبوغ و استعداد نظامي ايشان ، هيچ شکي ندارم.»


در اين برنامه که روز سه شنبه 12مرداد ساعت 10 در فرهنگسراي رسانه برگزار مي‌شود جمعي از نويسندگان و فرماندهان دفاع مقدس و اصحاب رسانه حضور خواهند داشت .


فرهنگسراي رسانه واقع در ميدان وليعصر(عج) ، ابتداي بلوار کشاورز ، جنب پايگاه انتقال خون ، پلاک 28 واقع و حضور براي علاقمندان آزاد است.

نظر شما