يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۵
کد خبر: ۲۲۳۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۵
مديرکل امور ايثارگران شهرداري تهران:
مدير کل امور ايثارگران شهرداري تهران در حاشيه برگزاري نخستين هم انديشي جوان، ايثار و زندگي امروز در شهرداري منطقه9 گفت: استفاده از ايده هاي جديد جوانان نخبه و برگزيده و بکارگيري نگاه هاي نو در اجراي پروژه‌هاي شهري، فاصله بين مديران و جوانان را کم مي‌کند و الگوي مناسبي براي مناطق 22 گانه شهرداري تهران است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه9، منصور احمدلو با بيان اينکه برگزاري نشست و هم انديشي هاي دوستانه، زمينه گفتگو در بين نسل ها را فراهم مي کند تا تفهيم و تفاهم که يکي از موضوعات اساسي روز جامعه است را رونق بخشد، تصريح کرد: امروز شکل گيري اتاق فکر نخبگان در مناطق يکي از ضروري ترين تمهيداتي است که مديران مي توانند در الويت نخست مسير حرکت شان قرار دهند تا به فضاي مطلوب نزديک تر شوند.


او در ادامه افزود: منطقه 9 اولين منطقه اي است که چنين کار نو و جديدي را آغاز کرده و نخبگان و جوانان برگزيده را براي تبادل و تفکر هر چه بيشتر کنار هم جمع کرده تا تبادل نظر ميان بخش هاي مختلف جامعه بيش از پيش فراهم شده و الگوي مناسبي براي مناطق 22 گانه ارائه شود.


شهردار منطقه9 نيز در اين هم انديشي از شکل گيري اتاق فکر نخبگان ساکن در منطقه خبر داد و اعلام کرد: نگاه نوين جوانان به بدنه پروژه هاي شهري تزريق مي شود تا مفهوم ايثار در زندگي نوجوانان و جوانان تببين و تعريف شود.


عليرضا جعفري با بيان اينکه نخستين هم انديشي نخبگان منطقه9 در آينده به صورت مستمر پيرامون اهميت خاص مفهوم ايثار در زندگي امروزه نوجوانان و جوانان برگزار مي شود، تصريح کرد: مبتکران، مخترعان، صاحبان مدال کشوري، آسيايي و جهاني در رشته هاي ورزشي، نفرات برتر کنکور و برگزيدگان جشنواره خوارزمي در دو سال اخير که ساکن در منطقه هستند، به عضويت در اين اتاق فکر در مي آيند تا به تبادل افکار، طرح ها و تحقيقات انجام شده با کارشناسان بپردازند.


او با اشاره به اهميت تبيين فرهنگ ايثار در زندگي روزمره نوجوانان و جوانان اظهار داشت: بحث و بررسي ايده هاي نو اعضا اتاق فکر زمينه ساز ايجاد تفاهم بين نسل هاي مختلف مديران شهري مي شود و راه را براي اعمال بهترين دستورالعمل هاي خاص براي اعمال شيوه صحيح مديريت شهري باز مي کند.


به گفته شهردار منطقه9، مديران و مسوولان شهرداري منطقه در نظر دارند با برگزاري مستمر هم انديشي نخبگان، گام هاي موثري براي حمايت نخبگان و برگزيدگان ساکن در منطقه بردارند تا زاويه نگاه پروژه هاي شهري بر پايه نگاه نخبگان و برگزيدگان شهري تعريف شود تا مفهوم ايثار در زندگي جوانان و نخبگان به بهترين شکل ممکن تعريف شود.



نظر شما