دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۲۳۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۵
شهرداري منطقه 11 همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان جشنواره فرهنگي- ورزشي براي خانواده‌هاي ساكن در سطح منطقه برگزار مي‌كند.

 مهدي محمود اقدم معاون اجتماعي- فرهنگي شهرداري منطقه 11 در گفت و گو با خبرنگار «شهر» ضمن بيان اين مطلب گفت: جشنواره فرهنگي- ورزشي ماه رمضان به مدت دو هفته از 28 مرداد ماه تا 11شهريور ماه در سه رشته قايقراني،‌دوچرخه‌سواري و تنيس روي ميز برگزار مي‌شود.

 

وي باتشريح برنامه‌هاي اين منطقه در ماه مبارك رمضان،‌افزود: مسابقه حريم و عفاف دل از22 مرداد تا 11 شهريور در فرهنگسراي انقلاب و ويژه برنامه تجلي نور در فرهنگسراي فناوري و اطلاعات برگزار خواهد شد.

 

به گفته اقدم در مجموعه فرهنگي رازي نيز جلسات شيعه‌شناسي،‌مسابقه قرآن هديه بگيريد باآموزش جزء سي‌ام به كودكان،‌شب‌نشيني قرآني و قصه‌هاي قرآني برگزار مي‌شود.

 

وي بابيان اينكه تمام برنامه‌هاي ماه مبارك رمضان در 17 محله و با مشاركت بسيج و مساجدمحلات برگزار مي‌شود،‌تصريح كرد: تلاوت جاويد،‌نمايشگاه كتاب در مجموعه رازي،‌تجليل از خادمان مساجد محله از سوي خانه فرهنگ شيخ هادي،‌مسابقه سفره آسماني از ديگربرنامه‌هاي منطقه است.

 

معاون اجتماعي- فرهنگي شهرداري منطقه 11 از برگزاري مسابقه ويژه جام رمضان در منطقه خبرداد و گفت: اين مسابقه در رشته فوتبال و با هماهنگي تمام باشگاه‌هاي ورزشي محله،‌بسيج و مساجد برگزار مي‌شود.

 

وي درپايان خاطرنشان كرد كه در مسيرهاي پرتردد منطقه همچون ميدان حر و ايستگاه‌هاي متروايستگاه‌هاي صلواتي افطاري براي مردم در نظر گرفته شده است.

نظر شما