چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۰
کد خبر: ۲۲۳۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۰
جشن «حبيب خدا» با هدف تقدير از کسبه محله يوسف آباد با حضور «احمد مسجدجامعي» و «عليرضا دبير» از اعضاي شوراي شهر تهران در فرهنگسراي شفق برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي شفق، اين برنامه به همت فرهنگسراي شفق و با همکاري شوراياري محله يوسف آباد، چهارشنبه، 13 مرداد ساعت 18:30 تا 20:30 در سالن آمفي تئاتر فرهنگسراي شفق برگزار مي‌شود.


در اين جشن مسجد جامعي و دبير از اعضاي شوراي شهر تهران و حجت الاسلام دکتر معصومي سخنراني خواهند کرد. تقدير از 10 نفر از کسبه محل به نمايندگي از کسبه محله يوسف آباد، اجراي تئاتر شورايي با موضوع کسب حلال و خواندن شعر طنز توسط سعيد بيابانکي، شاعر طنز پرداز کشورمان از ديگر برنامه هاي اين جشن است که با حضور رضا دوستعلي، مدير فرهنگي هنري منطقه 6، حسن اشتري، رئيس فرهنگسراي شفق، جمشيد رحماني پناه، دبير شوراياري محله يوسف آباد و جمعي از مديران سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران برگزار مي‌شود.


علاقه‌مندان براي شرکت در اين جشن مي‌توانند در تاريخ ياد شده به فرهنگسراي شفق واقع در خيابان سيدجمال الدين اسدآبادي خيابان21، بوستان شفق مراجعه کنند و يا با شماره تلفن 19-88554016 تماس بگيرند.

نظر شما