دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۹
کد خبر: ۲۲۳۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۰
به منظور آشنايي ساختارهاي اجتماعي با پيام‌هاي فرهنگي، اجتماعي و آموزشي و فعاليت‌هاي شهرداري طرح کوچه بازي در روستاي غني آباد ناحيه 7 منطقه 20 اجرا شد.

به گزارش شهر به همت واحد آموزش و مشارکت‌هاي اداره اجتماعي و فرهنگي ناحيه 7 با آغاز فصل تابستان و در راستاي غني سازي اوقات فراغت شهروندان و ارتقاء حس مشارکت کودکان و نوجوانان، طرح کوچه بازي در روستاي غني اباد اين ناحيه برگزار شد.

در اين طرح با هدف ايجاد فضايي شاد و فرح‌بخش براي کودکان و نوجوانان بازي‌ها و سرگرمي فکري و عملي نظير مسابقه دارت ، منچ، طناب کشي، خانه بازي و غيره به صورت گروهي در سطح محلات اجرا شد.

از ديگر برنامه هاي اجرا شده در اين طرح مي توان به برپائي ايستگاه سيار شهروندي  و توزيع محصولات فرهنگي و بروشور فعاليتهاي حوزه هاي مختلف شهرداري(راگا) آسيب‌هاي اجتماعي،سلامت  اجراي مسابقه و اهداي جوايز به شرکت کنندگان اشاره کرد.

همچنين با هدف اطلاع رساني در خصوص فعاليتهاي شهرداري و دريافت سئوالات شهروندان طرح پيک شهر  با توزيع 200 عدد بروشور اطلاع رساني و آموزشي  راگا در سطح اين روستا انجام شد.

در اين طرح دو نفر پيک شهر با لباسهاي فرم طي هر ماه دو نوبت به درب منازل شهروندان مراجعه کرده و بروشور و آگهي هاي اطلاع رساني در خصوص کليه موضوعات شهري و شهروندي را توزيع کرده و همچنين نسبت به جمع اوري درخواست‌ها و سئوالات آنان در خصوص مسائل شهرداري اقدام مي کنند.

نظر شما