يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۳
کد خبر: ۲۲۴۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۴
پليس راه راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي محدوديت هاي ترافيکي تعطيلات آخر هفته را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاري شهر، تردد موتورسيکلت در ايام تعطيلات از روز پنجشنبه 14 مرداد ماه تا ساعت 24 روز جمعه 15 مرداد ماه سال جاري از محورهاي کندوان (کرج -چالوس )، هراز ، فيروزکوه ، قزوين -رشت ، ساوه -همدان و محور تهران - سمنان -مشهد و برعکس ممنوع است .

پليس راه همچنين در اين روزها تردد انواع تريلر و کاميون از محور کرج - چالوس را همچنان ممنوع اعلام کرد.

همچنين تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 15 مردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است .

پليس راه در اطلاعيه خود ضمن ممنوع اعلام کردن تردد تمامي تريلرها از محور هراز در روزهاي آينده اعلام کرد : ‌از ساعت 12 تا 24 روز پنجشنبه 14 مرداد ماه سال جاري و از ساعت شش تا 24 روز جمعه 15 مرداد، تردد تمامي کاميونها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از محور هراز ممنوع است.

از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 15 مرداد ماه سال جاري تردد وسايل نقليه از رودهن (انتهاي بلوار کريتون) به سمت آمل ممنوع و از ساعت شش تا ساعت 24 روز جمعه 15 مرداد تردد تمام وسايل نقليه از آب لک تا دوراهي رودهن يکطرفه است.

در اين اطلاعيه، رفت و آمد تمامي تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت شش تا 24 روز جمعه 15 پنجم مرداد ماه سال جاري از تهران به قائم شهر و برعکس در محور دماوند ممنوع شده است .

در اين‌ اطلاعيه آمده ‌است: تردد تريلرها و کاميون ها به استثناي حاملان موادسوختي و فاسدشدني از ساعت 12 تا 24 روز پنجشنبه 14 مرداد ماه و از ساعت شش تا ساعت 24 روز جمعه 15 مردادماه از ساوه به همدان ( از ساوه تا دو راهي قزوين - همدان) و برعکس و آزاد راه غرق آباد- ساوه ممنوع‌ است.

پليس راه همچنين تردد تمامي وسايل نقليه باربري شامل تريلر،کاميون و کاميونت را از ساعت 15 تا 22 روزهاي پنجشنبه و جمعه 14 و 15 مرداد ماه در محور زاهدان - زابل و برعکس را ممنوع اعلام کرد.

از ساعت هشت تا 22 روزهاي پنجشنبه و جمعه 14 و 15 مرداد ماه تردد تمام تريلرها و کاميون ها به استثناي مواد سوختي و فاسد شدني از سقز به ديواندره و برعکس ممنوع است.

همچنين از ساعت هشت تا 24 روز جمعه 15 مرداد ماه جاري تردد تمام تريلرها و کاميون ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از سنندج به مريوان و برعکس ممنوع است.

پليس راه کشور اعلام کرد: هرگونه تغيير در کاهش يا افزايش ساعات محدوديت با کسب مجوز از پليس راه ناجا انجام مي شود.

همچنين در اين اطلاعيه آمده است : رانندگان وسايل نقليه اي که در طول مسير محدوديت در حرکت هستند موظفند به نحوي برنامه ريزي و تردد کنند که قبل از ساعت اجراي محدوديت از جاده عبور کنند در غير اين صورت از حرکت آنان جلوگيري به عمل مي آيد .

رانندگان وسايل نقليه بار بري و حمل مواد سوختي و فاسد شدني هنگاميکه بار ندارند در محورهايي که محدوديت تردد کاميون و کاميونت و تريلر اعمال مي شود مجاز به رفت و آمد نيستند.

پليس راه شماره تلفن 88255555 را به صورت شبانه روزي براي پاسخگويي به وضعيت راههاي کشور به هموطنان اعلام کرد.

نظر شما