شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۲۵۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۶
درآستانه سالگرد شهادت شهيدصارمي و «روز خبرنگار»
مسابقه دوي ويژه خبرنگاران به عنوان يكي از فعاليت¬هاي جانبي«سومين جشنواره ترافيك و رسانه» ، با حضور خبرنگاران رسانه‌هاي جمعي برگزار شد و در پايان فرزند شهيد صارمي برنده مسابقه در گروه آقايان شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، در اين رقابت نمادين كه در آستانه روز خبرنگار و با حضور داور فدراسيون دو و ميداني در مجموعه ورزشي آزادي برگزار شد، فعالان عرصه خبر در دو گروه آقايان و بانوان با يكديگر به رقابت پرداختند.

 بر اساس اين گزارش سينا صارمي (فرزند شهيد صارمي) از خبرگزاري ايرنا، محمد تابنده نسب از خبرگزاري ايرنا و محمدرضا ميرحسيني از راديو تهران در گروه آقايان به رتبه¬هاي اول تا سوم دست يافتند.

هم‌چنين درگروه بانوان معصومه مهدياني از خبرگزاري مهر، الهام مدرس از شبكه دو سيما و نرگس امامي از روزنامه اقتصاد پويا موفق به كسب رتبه هاي اول تا سوم شدند.

اين جشنواره از سال 86 به منظور ارتقاي فرهنگ و رفتار مناسب ترافيكي و نيز ايجاد حساسيت درباره ترافيك به عنوان معضل اجتماعي كلان شهرها برگزار مي‌شود كه امسال نيز خبرنگاران و دست اندكاران عرصه خبر با ارسال بيش از 800  اثر در اين جشنواره به رقابت پرداختند.

مراسم اختتاميه اين جشنواره ساعت 10 صبح روز يك¬شنبه 17 مرداد هم¬زمان با روز خبرنگار در تالار ايوان شمس (تالار حركت) برگزار مي‌شود.

نظر شما