دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۸
کد خبر: ۲۲۷۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۲
جمشيد مشايخي، حضور در مجموعه تلويزيوني «تبريز مه آلود» را يكي از متفاوت‌ترين نقش‌هاي خود در كارنامه بازيگري‌اش خواند.

اين بازيگر پيشكسوت سينما و تلويزيون در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: اين روزها مشغول بازي در مجموعه تلويزيوني «تبريز مه آلود» هستم و در كنار بازيگراني چون محمد مطيع، محمدرضا شريفي‌نيا و داريوش كاردان به ايفاي نقش مي‌پردازم.


مشايخي در ادامه عنوان كرد: مجموعه «تبريز مه آلود» يك مجموعه تاريخي است كه همراه با گروه در لوكيشني در منزل مشيرالدوله واقع در كاخ گلستان ادامه دارد.


بازيگر فيلم «كاغذ بي خط» افزود: بازيگري تنها حرفه‌اي است كه من را به كار و زندگي اميدوار مي‌كند. خدارا شكر كه فعلا مشكل جسمي ندارم.


مشايخي درباره مراسمي كه براي زنده ياد خسرو شكيبايي برگزار كرده بود، عنوان كرد: ضمن تشكر از سازمان فرهنگي و هنري به دليل موافقت با اين مراسم، بايد بگويم سينماي ايران و هنرمندان احتياج به اينگونه بزرگداشت ها و قدرداني ها دارندو كساني كه در اين راه قدم برمي دارند تنها عاشق هنر و هنرمندان هستند.


اين هنرمند بزرگ سينما به تازگي به عنوان سفير انجمن معلولان و بيماران مبتلا به ضايعه نخاعي انتخاب شده است. به همين بهانه قرار است نمايش «عشق براي تمام عمر» او  در نخستين جشنواره معلولان ايران نمايش داده شود.


مشايخي بيش از 40 سال است كه در سينما، تلويزيون و تئاتر وارد حرفه بازيگري شده و تا كنون براي فيلم‌هاي كمال الملك، گل هاي داودي، كميته مجازات و بانوي من كانديد و برگزيده جشنواره ها بوده و نيز براي فيلم پدربزرگ در جشنواره بين‌المللي پيونگ يانگ انتخاب شد. اما مهمترين نكته حضور او، محبوبيت‌اش نزد تماشاگران آثارش است.

نظر شما