يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۳
کد خبر: ۲۲۸۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۳
مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي اعلام كرد:
مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي از كشته شدن 6 نفر و مجروح شدن 16 نفر طي امروز و روز گذشته بر اثر حوادث ويژه ترافيكي در كشور خبر داد.

به گزارش "شهر" به نقل از مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي وزارت بهداشت، طي اين مدت، 6 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد كه انتقال 6 كشته و 16 مجروح از محل حادثه به مراكز درماني را در پي داشت.

 

براساس اين گزارش در ساعت 1:19 بامداد امروز، 18 مرداد ماه مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي گيلان از تصادف يك دستگاه ميني‌بوس و پيكان در محور «سنگر – كوچصفهان» مطلع شد كه با اعزام 3 دستگاه آمبولانس، 15 نفر مجروح پس از اقدامات اوليه و تخصصي فوريت‌هاي پزشكي به بيمارستان پورسيناي رشت انتقال يافتند.

 

همچنين طي حادثه ديگري در ساعت 22 و 5 دقيقه روز گذشته (17 مرداد ماه)، مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي خوزستان از آتش‌سوزي يك باب منزل مسكوني در شهر اهواز مطلع شد كه بلافاصله يك دستگاه آمبولانس پس از 8 دقيقه به محل حادثه رسيد و متاسفانه تعداد 3 نفر فوت شده بودند و يك نفر نيز پس از اقدامات اوليه و تخصصي فوريت‌هاي پزشكي به بيمارستان طالقاني اهواز منتقل شد.

 

براساس اين گزارش در ساعت 14 و 32 دقيقه روز گذشته نيز مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي بوشهر از غرق‌شدگي در سد روستاي كره‌بند دشتستان با خبر شد كه بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس به محل اعزام و اولين آمبولانس پس از 6 دقيقه به محل حادثه رسيد كه متاسفانه 3 نفر فوت كرده بودند و فوت‌شدگان منتقل شدند.

نظر شما