يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۲
کد خبر: ۲۳۰۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۹
مسئول انجمن کشتي منطقه 15 و مسئول خانه کشتي جهان پهلوان تختي با اشاره به آغاز به کار فعاليت اولين خانه کشتي در اين منطقه گفت: فعاليت رسمي اين مجموعه با آغاز ششمين دوره از مسابقات کشتي محلات منطقه با حضور 800 کشتي گير در چهار رده سني نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان آغاز شد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15،زندمقدم افزود: اين مرکز با هدف گسترش فرهنگ ورزش بين جوانان و نوجوانان و بااعتباري بالغ بر شش ميليارد ريال و در راستاي تحقق سياست شهرداري تهران مبني برگسترش زيرساخت هاي ورزشي و توسعه مراکز فرهنگي - ورزشي و به ويژه به منظور کاهش فاصله مناطق شمال و جنوب تهران، از شهريورماه سال گذشته در دستور کار منطقه قرارگرفت.

وي يادآور شد: اين مجموعه ورزشي در زميني به مساحت 840 مترمربع شامل 600 مترمربع سالن کشتي با سه تشک و 240 مترمربع سالن اداري، ژيمناستيک و بدنسازي، رختکن، حمام، سرويس بهداشتي، موتورخانه احداث و تجهيز شد و در تاريخ 16مرداد ماه و با حضور دکتر قاليباف شهردار تهران رسما افتتاح و بلافاصله با ثبت نام از علاقه مندان آغاز به کار کرد.

مسئول خانه کشتي جهان پهلوان تختي خاطرنشان کرد: مرکز يادشده پس از نيازسنجي از ساکنان و هماهنگي با شوراياري محله در ناحيه شش منطقه به نشاني شهرک مسعوديه، ميدان شيرازي، خيابان شيرازي احداث شده است.

نظر شما