سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۳۰۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۲
سلسله برنامه‌هاي «برآستان جانان» (3)
مديريت فرهنگي هنري منطقه 6 در آستانه ماه مبارك رمضان ضمن تاكيد بر حركت به سوي آرمان شهر اسلامي – ايراني كه جهت‌گيري اصلي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران است، از برگزاري برنامه‌هاي ويژه در اماكن و مراكز فرهنگي منطقه 6 خبر داد.

«رضا دوستعلي» در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: رمضان ماه نزول قرآن، ماه بركت، رحمت، آمرزش و ميهماني خداست و توجه به فراهم كردن فضاي معنوي و مطلوب، از مهمترين مسايل مورد توجه در اين ماه است كه اجراي هدفمند برنامه‌هاي فرهنگي و هنري با عنوان «برآستان جانان» از اهداف كلي اين مديريت خواهد بود.


رييس فرهنگسراي سرو افزود: توسعه و گسترش ارزش‌هاي اخلاقي و ديني، ترويج روحيه وحدت و همگرايي با رعايت حرمت و قداست اين ماه در تقويت شور و نشاط معنوي ماه مبارك رمضان از اهداف برنامه‌هاي درنظر گرفته شده است.



دوستعلي با بيان اينكه براي هر روز از ايام ماه مبارك رمضان با يك شعار كه برگرفته از آيات و روايات ديني است، فعاليت‌هاي ويژه‌اي برگزار مي‌شود، اظهار داشت: برگزاري ويژه برنامه «برآستان جانان» در بوستان لاله با حضور شخصيت‌هاي فرهيخته و نخبه، اجراي گروه سرود از طرف حزب الله لبنان، ترتيل قرآن، تواشيح، ايستگاه هاي قرآني، بازي‌هاي قرآني ويژه كودكان، مشاوره مذهبي و تغذيه و انواع مسابقات و فعاليت‌هاي فرهنگي در كنار نمايشگاه و غرفه‌هاي فرهنگي و هنري از 1 تا 17 ماه مبارك رمضان همه روزه از ساعت 17 تا 23 برگزار مي‌شود.


به گفته وي، توبه، تسليم، استغفار، شكر، صبر، رجاء، صدق، رحمت، معرفت، عفت، سخاء، توكل، قناعت، انصاف، كرامت، مودت و بركت عناوين شعارهايي است كه براي هر يك از روزهاي برگزاري اين ويژه‌برنامه‌ها در نظر گرفته شده است.

نظر شما