دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۳۲۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۸
خبرگزاري شهر: امام جمعه چناران گفت: استفاده از تفسير قرآن موجب تدبير و ژرف انديشي است و بصيرت و بينايي و آگاهي مسلمانان را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگارشهر از چناران،حجه الاسلام مظفر تاجي در خطبه هاي اين هفته جمعه چناران ضمن تأکيد بر حضور در جلسات قرآني به ويژه تفسير قرآن گفت: رمضان فرصتي طلايي براي رسيدن به طهارت روح و کسب تقواي باطني است ، پس با پيروي از فرامين رسول مکرم و ائمه معصومين با تأسي به قرآن براي خود سازي و تزکيه روح گام بردارد

وي افزود:سعي و تلاش مهمترين عامل اساسي براي رسيدن به کمال انساني و اهداف عاليه مي باشد. وي با ذکر آيات و روايات در اهميت حضور در نماز جمعه ادامه داد: نماز جمعه يکي از اعمالي است که خداوند فرمان داده براي رسيدن به آن بايد همراه با سعي و تلاش باشد. امام جمعه چناران به کودتاي 28 مرداد اشاره کرده و افزود : اين کودتا استيلاي بيگانگان بر سرنوشت ملت، ايجاد هرج و مرج و تداوم ديکتاتوري را به دنبال داشت که به نوعي ادامه اين سياست کودتا را در فتنه هاي پس از انتخابات هم شاهد بوديم بنابراين وظيفه داريم در مقابل با آن بيداري ، بصيرت ، اتحاد و سلامت معنوي و پيروي از ولايت را سرلوحه کار خود قرار دهيم.

نظر شما