سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۶
کد خبر: ۲۳۲۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۴
روز سوم نمايشگاه قرآن در محل مصلي امام خميني با پايين کشيدن عکسي بزرگ از رئيس جمهور، همراه بود. يکي از عوامل حراست به خبرنگار البرز در اين خصوص گفت: اين بنر به همان دليلي که نصب شده بود، برچيده شد!

بنر پنجاه متري محمود احمدي نژاد در مقابل شبستان اصلي که در دو روز نخست در کنار دو تمثال امام خميني و رهبر انقلاب خودنمايي مي کرد، پايين کشيده شد.

 

اين بنر عظيم با هزينه اي حدود پنج ميليون ريال طراحي و چاپ شده بود. اين در حالي است که رئيس جمهور بارها بر عدم نصب عکس خود در اماکن متعلق به دولت يا با هزينه بيت المال تاکيد کرده بود.

 

يکي از عوامل حراست در اين خصوص گفت: اين بنر به همان دليلي که نصب شده بود، برچيده شد!

 

همچنين در اقدامي غير منتظره عوامل حراست در نمايشگاه قرآن، با بستن درب اصلي سالن عفاف و حجاب، اين بخش را به حالت نيمه تعطيل درآوردند.

 

روز گذشته درب اصلي اين بخش در ضلع شرقي شبستان مصلي تهران که بخش ورود بازديد کنندگان نمايشگاه قرآن است مسدود شد و بازديدکنندگان براي ديدار از اين بخش اجبارا بايد شبستان را دور بزنند.

 

بخش عفاف و حجاب از بخش هاي اصلي نمايشگاه امسال قرآن است که در کنار بخش هاي جانبي مانند فروشگاه کتاب خودنمايي مي کند. با مشکل شدن ورود و خروج مردم بازديد کننده به اين بخش، سالن عفاف و حجاب عملا به حاشيه کشيده شده است.

 

اين بخش انواع البسه هاي جديد توليدي شده اسلامي را عرضه کرده و از بخش هاي جذاب نمايشگاه امسال قرآن کريم است. همچنين بخش معرفي عملکرد دستگاه ها در اين زمينه نيز در اين بخش قرار گرفته است.

 

عليرغم پي گيري خبرنگارالبرز ،مشخص نيست اين اقدامات با چه توجيهي انجام گرفته است.

.

.

خبرهاي بيشتر در خبرخوان شهر

نظر شما